• till hösten

Gekås vol 14

Finns det gasolbrännare (eller vad dom nu kallas), såna små som man har till maglagning typ flambering? Kostar?

• till hösten

Är det någon som köpt springcykeln som finns på gekås? Är det bra kvalitet eller bara skräp?

• till hösten
    Thegran skrev 2011-03-28 15:34:58 följande:

nån som har koll på utbudet av Pippi saker?
    är ute efter bl.a; skeppet i trä, tillhörande figurer, ryggsäck, peruk och kanske lite annat :)

trähuset har vi redan och lite figurer till, men behöver möbler och kanske poliserna och pruskiluskan...

Vid damväskor fanns det ryggsäckar och plånböcker, fanns säkert bland leksakerna också.
  • till hösten
    klara07 skrev 2011-03-31 08:28:50 följande:
    Har nån koll på vilka färger de har på "on the peak" jackorna på damavd?
    dom lite tunnare (typ skaljacka) fanns i svart, vitt, rött och lila (i måndags iaf). kostade knappt 300
  • till hösten
    CoolJen skrev 2011-03-31 09:32:16 följande:
    Jag undrar om det finns PS3 spelkontroller (de äkta) och vad de kostar

Grejer till barnkalas?
    Barnkalasgrejor fanns: servetter, ballonger, pappmuggar, papperstallrikar, serpentiner och "blåsflärpar" om det är sånt du menar. Motiv: bilar, prinsessa, pirat, nalle puh, hello kitty och lite till
    (fanns i måndags iaf)
  • till hösten
    Thegran skrev 2011-04-01 21:45:26 följande:
    någon som vet om det finns springcyklar?
    Japp, en rosa/vit och en svart/röd/gul. Kostar 279 kr, metallram. Dottern har testa inomhus än så länge men den verkar helt ok.
  • till hösten
    7 michelingodingar skrev 2011-04-02 11:59:58 följande:
    ja det fanns igår  när vi var där!!

tänktekolla om det är så ifall någon vet om dom slutat sälja fleecefodrade regnset?
    vi var där igår och jag hittade endast ett par regnbyxor som var fleecefodrat allt annat var antingen vanliga tunna regnställ eller något grått tunt foder i blev så jäkla besviken
    vart oxå besviken på pojkkläderna denna gång,vi fann INGET i byxväg samt tröjor till våra pojkar som har stl 92 samt 104/110 detta var nog sämsta som varit av alla gånger vi varit där!!
    Regnställen fanns i måndags, rosa/ljusblått, ljus/mörklila, ljus/mörkgrått och sen ett prickigt. Dom var fleecefodrade och hängde bland dom med det tunnare gråa fodret
  • till hösten
    7 michelingodingar skrev 2011-04-02 14:24:16 följande:
    men jag kollade där och kände på de flesta regnset men inga var flecefodrade utan bara det där grå tunna tyget i Obestämd maken kolla oxå och han hittade inga fleecefodrade han heller suck aja får väl bli en tripp dit senare till hösten och hoppas jag kan finna någradå

Kollade på vårt och där är det tunna grå tyget i ärmarna och fleecen i själva jackan :)

• till hösten
    winters skrev 2011-04-07 09:57:30 följande:
    Har de sådana där bowlingset med djurkäglor och pris i sådana fall?
    Ja det har dom, kostar runt 150
  • till hösten

Någon som vet om det finns barngalgar i trä (med roliga motiv på) och krokar/klädhängare med motiv på?

• till hösten
    jojojojojo skrev 2011-05-15 19:14:15 följande:
    inga galgar... man får köpa de i plast som de har sina kläder på om man vill för 1:-/st
    ok tack.

Finns det regnställ i "galon" till vuxna?
  • till hösten
    AlexandraK skrev 2011-05-26 20:28:29 följande:
    Någon som vet vad plastrutchkanorna kostar? Och om dom finns kvar?
    rutschkanorna fanns i tisdags, om du menar en sån som är typ 60 cm i "sitthöjd" och med två trappsteg. fanns i grönt/orange
  • till hösten
    Wavva skrev 2011-05-27 07:25:01 följande:
    Någon som vet ifall det finns sittsäck/kudde "FatBoy" kopia förtillfället och vad den kostar i så fall?
    såg ingen sån i tisdags, bara en sittpuff till barn med barbafamiljen på ;)
  • till hösten
    klumpfh skrev 2011-10-14 21:59:27 följande:
    Pippi peruken kostar 89.95:- och kläderna 189:-
    Tack :)
  • till hösten
    Seldonia skrev 2013-09-16 19:27:36 följande:
    Kom på att livsmedel utökats sen jag var dit förra året. Är det någon som vet om det lönar sig att gå och leta reda på kaffe och te? Finns det, och är det så pass bra märken och priser att man vill bära hem några?

Och My Little Pony, är jättenyfiken på vad som finns! (får veta om två veckor, men vill ju drömma lite. )
    My little pony: finns en-pack med hästar som är ca 7 cm och kostar 40. Finns dubbelpack med liten prinsessan Luna och större prinsessan Celestia samt tillbehör typ kam, hårspänne och nåt mer, kostar 80. Finns några olika "huskulisser" med en häst samt tillbehör för 80 kr. Finns en större prinsessan Celestia med flaxande glittriga vingar för en 100-lapp. Sen fanns det mera förstås........ Detta var för några veckor sedan :)
    Det är alltså mindre än hälften av vad det kostar i leksaksaffär. 
  • till hösten
    SweetSugarKiss skrev 2013-10-23 09:26:55 följande:
    Hallå!

Dags för ullared iår igen då, åker 1 ggn per år :)
    Handla inför jul o födelsedag. Mest till dottern som blir 4 i januari.

Kommer mest troligast att åka med buss i slutet på november.
    Någon härinne som kan dela med sig av sina erfarenheter om du åkt bussturer dit?
    Första gången vi ska åka med buss dit ner :)

Mina frågor till er:(länka gärna t den produkt ni menar)
    * Priset på : Brio järnväg (gärna med batterilok) ingen liten bana, länka gärna vilket ni menar.
    * Sminkdocka, pris?
    * Disneyprincess barbidockorna, pris?
    * Play doh-stationer, pris?
    * Sago-böcker?pris?

Hade uppskattat o få svar på något av det iaf.

/

Bexxi
    Jag var där för några veckor sedan och då hade dom sminkdockor (om du menar sådant huvud) och jag tror dom kostade 149 kr, disneyprinsess  kostade under 100-lappen, sagoböcker fanns från 19 kr och uppåt (dom jag tittade på iaf).
  • till hösten
    Bambusa skrev 2013-11-26 13:49:33 följande:
    ni som har döttrar i 5-6års åldern, vad leker dom med?? min dotter blir 5 nästa månad och har dockor och lite blandat sen förr, smurfar gillar hon, men har inte så mkt än.. men sen då, de blir både jul och 5års dag samma månad.. kläder har hon alldeles för mkt..
    Min femåring leker med my little pony och equestria girls, polly pocket, playmobil , rit- och pysselböcker, barbie, dockhus, bebisdockor, tågbanan och sitt kök :)
Svar på tråden Gekås vol 14