• hysteria

Gekås vol 14

Är det mycket folk där nu på vardagarna ? Tänkte ta mig en tur den 29:de , vilken tid rekomenderar ni inbitna ullaredare? Är det bäst att vara där när dom öppnar eller kan man ta det lungt?

Livet är för kort för att dansa med fula killar
  • hysteria

Bambusa:ok tack, jag ska dit på lördag :) har tittat på dom på tradera men blir lite skeptisk när dom är så billiga :) Ringsjal har jag fått för mig är lite svårare att knyta?! Det är tänkt att ha till nyfödd så jag har kikat på trikåsjal för det verkar smidigast

• hysteria

Nej inga finbyxor, men vanliga svarta jeans. 3olika grindar tror den billigaste kosta 279,

• hysteria

Slår ett slag för skoaffären utanför gekås där jag fyndade vinterskor igår, 279 för ett par kavatkängor och 199 för ett par pax, mest nöjd med mitt inköp av en stickad långkofta som är hur härlig som helst, tyvärr kan man inte lägga in bild från iPhone, men 179 spänn, måste säga att kvalitén på barnjackor ( iallafall on the peak) har blivit avsevärt bättre, köpte en kanonfin och varm parkas till 3åringen för 299!

• hysteria

Fyndade fodrade och vanliga regnkläder för 79.90 :) fanns inte i alla storlekar och dottern får leva med en regnjacka med star wars men jag är redigt nöjd.

• hysteria

Abborren: väldigt olika får jag säga, något år har overallerna varit katastrof, och något år kanon. Köpte inga overaller men en parkas som jag tyckte kändes rejäl. Den känns inte för 'tät' men jag tror ändå att den står emot väta rätt bra. Själv har jag didriksons overaller till mina barn och gillar att dom inte är så tjocka fast dom håller barnen varma. Oj vad kluddigt det blev , hoppas du fattar.

• hysteria

Fodrade regnställ kostade 279 kr, tyckte att dom kändes tjocka och bra. När jag var där förra veckan sålde dom ut fjolårets för 79 spänn :)

• hysteria

Är det bara jag som tycker att byxor till barn ffa från märkets skills, är onormalt stora i storlek, eller egentligen bara på bredden?!

• hysteria

Tjejen 9001: dom hade 3 olika när vi var där en elektrisk för 799kr en manuell från mam för 399 och sen deras egna för 139kr.

• hysteria

Söndagar tycker jag brukar vara lugnast. Åk dit den soligaste dagen så kan du handla i lugn och ro :)

• hysteria

Usch jag är i valet i kvalet om jag ska åka till Ullared på lördag eller inte, jag är inte så förtjust i trängsel, kö och elände, så det kanske är lika bra att låta bli. Men har ju en del klappar kvar att köpa och det lär ju vara samma kaos var man än ska ?!

• hysteria

IdaN: att ta med en så liten bebis till Ullared är väl aldrig en bra ide. Men är man inte så bekymrad för smittor och liknande så är ju Ullared bästa stället att vara. Och utan vagn.

Svar på tråden Gekås vol 14