-
Grindar finns, vita. Har dock ingen bild eller pris. Babyvakt har vi köpt på gekås, dock 2010, tror att vi betalade 129-199 för den?jessica p skrev 2012-10-23 14:11:03 följande:Hej. Någon som vet om de har trappgrindar där? Pris? Hade vart toppen om nån har en bild på trappgrinden. Undrar även om ni vet om de har babyvakt med, och vad den isf kostar? -
Vi bor nära gekås och har varit där alla möjliga dagar och tider. Det är mycket folk innan jul. Absolut bäst är att åka dit en vardag på kvällen, är man där runt 17 hinner man gott och väl gå runt. Kanske säger sig själv dock;)
-
Är de någon som vet vad golvkandelabern kostar? Den har funnits med på bild i bloggen.
-
Vi var också där igår, kom dit vid 17 ungefär, ingen större trängsel i varuhuset då men fick stå i kö i ca en timme på vägen ut. Kön ut när vi kom var betydligt längre! Där hade jag inte velat stå!
-
Peak:
Jag köpte en sån blåvit för någon månad sen, vet inte ifall det finns kvar nu tyvärr. -
Lisa: Jag köpte exakt den ponnyn till mina tjejer förra veckan, 199 kr styck:) hur söt som helst!
-
När vi bara åkte två gånger om året gick det på runt 7-8000 per gång. Nu är vi där en gång i månaden ungefär och det går väl 1-2000 per gång:)
-
Men då handlar vi schampo/balsam/rengöringsmedel/tvätt och diskmedel och sånt på gekås jämt så att det finns lager hemma! Även deodorant/hårfärg och liknande.
-
Gillar gekås sport-behåar, jättebra och 59 kr styck:)
-
Gosismamma:
Har dålig koll på det, men jag tror att jag har XL till min e-kupa... Det brukar ju finnas större storlekar än XL så det är mkt möjligt att det finns, men vet absolut inte säkert! -
Vi var där på förmiddagen i måndags, grymt lite folk! Har aldrig sett så lite människor på gekås någonsin! Vi parkerade till och med närmast ingången;)
-
Något som är helt klart prisvärt i Ullared till bebis är sängkläder! Spjälskydd, lakan och påslakanset är det jättebra priser på!
Även badbalja och tillbehör till det tjänar man bra på. Våtservetter, tvättlappar, flaskborstar också. Brukar finnas fina mobiler till sängen och vagnen. Leksaker är ju det bästa med hela Gekås prismässigt!
Nappar och nappflaskor är ungefär samma priset som på andra ställen. -
Amningskudde och babyvakt också bra priser! Vi köpte babysitter för någon hundring, enkel modell men funkade bra för två barn. Har även köpt massa pyjamasar, vita bodys, tunna hjälmmössor och strumpor, där finns verkligen pengar att hämta!
Jag brukar råda blivande föräldrar att köpa mängder med små frottéhanddukar också, eller "spytrasor";) oavsett om man ammar eller flaskmatar blir det myyyycket kräks/kladd första månaderna. Finns billigt på ikea men jag upplever dessa för små, bättre att ha i "torka händerna på"-storlek!
Skulle själv inte köpa vagn eller bilstol på gekås, om det inte är välkända märken. -
Tuttan:
Menar du till barn? I såfall kostar de 69:-, köpte Abeko sist jag var där, kan hända att det finns ännu billigare. -
Zika:
Om du orkar stå i kön på väg ut så rekommenderar jag att åka på eftermiddagen/kvällen sista timmarna innan stängning. Tycker att det är helt klart värt lite kö på väg ut jämfört med att knappt kunna ta sig fram där inne medan man handlar.
Folk som åker långt åker ju oftast dagtid. -
Jag tycker att gekås helt klart är värt besöket, men så bor jag 40 min därifrån också. Leksakerna har oslagbara priser, bu handlar även alla förbrukningsvaror som schampo/tvål/deo på gekås. Kläderna kan jag inte uttala mig om för vi köper sällan kläder där, jag kan köpa leggings till mig ibland och till barnen köper jag trosor, strumpor och strumpbyxor (19 paret för fina strumpbyxor, grymt!) och vintertid även maaaassa fingervantar.
Nu till min fråga, är det någon som har koll på priserna på springscyklar? -
Vardagar är alltid bäst på hösten, och kvällar allra bäst. Vi bor nära, åker så att vi kommer dit vid 18-tiden imorgon och då tror jag att det är lugnt och fint.
Är det någon som varit där nyligen som har koll på Monster High-dockorna? Brukar det vara utplockat? -
Finns vaggor till bebis kvar? Någon som har koll på pris i så fall?
-
Ser den stabil och bra ut? Jag har aldrig varit framme och känt på den utan bara sett på håll. Hemskt söt är den i alla fall!:)Alandra skrev 2013-09-20 17:56:01 följande:Japp, vaggan fanns kvar för en vecka sen. Priset är 699:- eller 799:-.