Gekås vol 14
Någon som vet nåt om deras fleecefodrade regnställ? Kvalitet? Pris?
Någon som vet nåt om deras fleecefodrade regnställ? Kvalitet? Pris?
Till barn då ;)
79 spänn?! :O ooh, synd att jag inte var där då :) men 279 kr för ett fleecefodrat regnställ är ju också bra. Tack!
Har de mycket färger att välja på?
LillfisenE: kostade de också 279 kr?
Tråkigt att höra att barnkläderna inte var nåt att ha :/ jag som har sett fram emot att hitta massa bra kläder till lillan inför dagisstart.
CoolJen: kolla Ikea som sagt. Vi köpte ett vitt med blåa blomster på för 29 kr. "Bladvass" heter det :)
CoolJen: Helt ok kvalitet för det priset måste jag säga :)
Wildlife, vad fick du ge för fodrat regnställ?
Jag är också på jakt efter en vit brio spis.
Någon som vet om det finns billigt smink? Typ mascara och foundation?
Förr förra lördagen var rekord. De sålde för 26 miljoner hörde jag! Och förra helgen var svärmor där och det var massa kö och 2 timmar i kö till kassan!!
I lördags gick vi rakt in kl.15.15 och kom ut 20.45 (efter ca 5 min i kö). Och var där kl.8.00 på söndagen. Fick "gå" in i kö, tog väl 5 min. Och ingen kö när vi gick ca kl.13.00. Helt perfekt med andra ord. Vilken tajming!
Skönt att det var lite lugnare lördag kväll och vid öppningen på söndagen. Gick direkt till barnkläder och sen vidare till leksakerna :) i lördags fastnade vi 2 timmar på bara barnkläderna...
Skrållans dockvagn kostar 249 kr. Sen fanns det en annan för 299 kr.
Vi har baby dan stolen (som finns på Ullared) och är jättenöjda med den. Den varken vickar eller har tappar färg. Sen är den vara använd 6 månader än så länge :)
Finns det pippi-grejer? Typ kläder, leksaker, väskor? Någon som vet pris?
Finns fleecefodrat regnställ? Pris?
Tack för svar! Pricerunner appen var en bra idé :)