• Millan83

Gekås vol 14

Någon som vet om de har vita tyg/linneservetter till nåt bra pris? Finns på IKEA men de är påväg ut ur sortimentet.

• Millan83

Har någon koll på om de fortfarande har en sängmobil med Barbapapa som spelar Blinka lilla stjärna och vad den isf kostar?

• Millan83
    Jossehaugen skrev 2013-10-08 23:57:20 följande:
    dem hade en massa olika åkpåsar då jag var där förra veckan :)

Tack för svaret! Åker dit om 1,5 vecka så jag hoppas det finns kvar!
  • Millan83

Någon som vet om det finns några Bamse-prylar? Kläder, böcker etc. Dottern är tokig i Bamse!

• Millan83
    Tigra79 skrev 2013-10-19 19:35:21 följande:
    Är det mycket folk på gekås just nu. Tänkte åka på mån el tis veckan som kommer, tänkte att det skulle vara lugnaste dagarna i veckan, eller? Har en kompis som var där förra måndagen som säger att det var hysteriskt mycket folk (hon är en van gekås-besökare). Blir lite tveksam till om jag ska åka nu...  

Uj uj. Låter jobbigt! Jag åker dit på måndag.
  • Millan83
    Katten Minus skrev 2013-10-21 11:10:27 följande:
    Hejsan! Tänkte höra om någon vet om de fortfarande har kvar kläder från deras 50 års jubileum kollektion? Typ de vita och blå långärmade tjocka tröjorna.

Inget jag såg men kan ju ha missat. Var där idag, ligger utmattad på en soffa på motellet efter en himla massa shopping. Kom in 8.15, ingen kö, gick ut vid halv ett, ingen kö i kassan. In igen vid ett. Ingen kö. Ut vid 18, ingen kö i kassan. In igen vid sju! Haha! Nästan folktomt! Fasen, vad man kan shoppa...
  • Millan83
    MissKaos skrev 2013-10-24 09:32:04 följande:
    Nu har dom fått in blöjjor.. Nyfiken på pris och om små strl finns.. Det kan ju vara värt (för mig som inte har så långt) att åka enkom för det om det är mkt billigare. Med en bebispå G vet man ju hur det går åt med blöjjor sen... Massor.
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightb rain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbr ainthereisnothingleft

Giga pack Pampers. 179kr. Iaf baby dry strl 3 som jag tittade på. Kanske var 112 stycken i eller nåt!
  • Millan83
    Millan83 skrev 2013-10-24 11:48:29 följande:
    Giga pack Pampers. 179kr. Iaf baby dry strl 3 som jag tittade på. Kanske var 112 stycken i eller nåt!

Sorry, strl 4 menade jag.
  • Millan83
    MissKaos skrev 2013-10-24 14:02:01 följande:
    Lite stort till min som ska komma..tyvärr! Alla ursäkter för ullared är bra!
    Såg dock också både fem och 3! Tror dock inte jag såg några New born (1-3) utan bara baby dry och active fit! 
  • Millan83
    smlh skrev 2013-11-20 13:00:50 följande:
    På bloggen hade dom lagt upp bilder på åkpåsar. Någon som har en aning om vad dom kostar?
    Jag köpte en tjock och mysig med pälskant för 349! 
Svar på tråden Gekås vol 14