• Boosse

Gekås vol 14

Hejsan. Någon som vet om det finns barnkök på Gekås? Isf vilken sorts och pris. Tack!

• Boosse
    Elins mamma 2010 skrev 2013-09-18 23:35:36 följande:
    Ja det finns Micki-kök, tror det kostade ca 230 kr.

Tack! Minns du vilken färg, om de fanns båda delar, både med spis o vask?
  • Boosse
    Elins mamma 2010 skrev 2013-09-19 22:09:52 följande:
    Boosse - jag såg det röda utan vask. Är osäker på om det fanns det andra, stressade bara förbi snabbt :)

Tack för att du tagit dig tid att svara!
  • Boosse

Någon som vet om de har Jake och piraterna, det stora skeppet? Pris på det? Såg på city gross men få var det bsra Jake o gojan med. Finns det de andra att köpa till?

• Boosse
    Maggzan skrev 2013-10-28 12:22:17 följande:
    JAke och pirat skeppet har de tror det kostade ca 500kr, Sonen önskar sig det=))
    Tack! Hittade på en sida på nätet med gratis frakt, Gick på 549. Fick blev det. Tösen älskar dem! Förresten, hittar inte vännerna till jake att köpa någonstans, finns de att köpa ens en gång?
  • Boosse
    SweetSugarKiss skrev 2013-11-25 23:18:37 följande:
    Haha ja det tror jag med, har alltid varit där i slutet på november varje gång jag åkt dit o alltid varit mkt folk ;)

Men jag e ganska bestämd så knöar mig fram lätt ändå.Kommer la ångra mig att jag säger så nu ;P

Oj värsta lyx ju, jag bor 2 timmar ifrån, ska åka bussresa för första gången dit ^^

Vet någon om de brukar sälja brio diskbänken(svart) ?Isf till vilket pris ca? 
    När vi var nere hade de micki mini bistro för bara 399! dock vit.
  • Boosse
    SweetSugarKiss skrev 2013-11-26 22:45:00 följande:
    oj det va billigt, var det längesedan?
    Det var ca 2 månader sedan tyvärr.
Svar på tråden Gekås vol 14