• Happiest

Gekås vol 14

Hittade precis hit så vet inte vad som redan frågats och inte. Vad finns det för vagnmodeller på gekås nu? Det var ett år sedan jag var där så jag undrar nu vad som finns...

• Happiest

Frågar igen, vad finns det för vagnmodeller på gekås? Är det bra vagnar de har där?

• Happiest

Jag menade inte vad de har för märken på vagnarna utan mer vad de har, paraplyvagn, kombivagn, sittvagn, liggvagn etc. Jag har två barn sedan tidigare så märkes vagnar har vi redan... tänkte bara att det kunde vara roligt med en ny till nästa även om det inte är någon kanonvagn på det viset...

• Happiest

Jopja tack så mycket för svaret. Vad skönt att de har så bra service. Har man ett års garanti eller?

• Happiest
    Jopja skrev 2011-03-10 22:19:43 följande:
    Ja just det, du efterfrågade märke, den jag hade (med svängbara hjul fram) TROR jag var av märket Babyboom.
    Det var inte bara 1 års garanti utan 2(!) års garanti! DET är det inte många som erbjuder! Glad
    Nej två års garanti är ju riktigt bra, då kanske det vore nått med en sån vagn ändå... alltid roligt med något nytt men har inte råd att lägga ut en förmögenhet på det.
  • Happiest
    Jopja skrev 2011-03-15 17:29:32 följande:
    www.familjeliv.se/hem/miraklet09/gallery/phpg...

Där kommer en till bild, sökte på google, o passande nog var det någon från familjeliv som lagt upp.
    Kanske inte syns så bra men man kan dra ut handtaget om man är lång. Det går tyvärr inte att vinkla handtaget.
    Den var också med liggdelen, men tack ändå. Är riktigt sugen på en sådan vagn....
  • Happiest

Någon som vet om de säljer godkända cykelhjälmar. Till barn. Sådana med grönt spänne som kan öppna sig själv.

• Happiest

Hur är det på fredagar där nere? Har tänkt åka med buss och handla den 15 april.

• Happiest
    sarsparis skrev 2011-03-29 20:09:48 följande:
    vilken tid ska du vara där? vi är alltid där fredagar fast vi kommer runt kl 15, har varit där både på påsklov och höstlov och det har aldrig varit köer in eller ut och lagomt med folk.
    Eftersom jag åker med en bussresa så kommer vi redan kl 8 på morgonen och de brukar släppa in bussarna direkt, så första timmarna borde det vara lugnt.. trodde det var risk för mycket folk en fredag men det kanske inte är värre än andra dagar då...
  • Happiest

Hur Tror ni om folk 23-24 november. Fredag eftermiddag till stängning och lördag förmiddag

• Happiest

Undrar hur man ska veta hur lång tid det tar att ta sig ut därifrån. Åker dit med buss på fredag och bussen går kl 20 och då vill man ju inte missa den. Irriterande att ställa sig i kö kl sex och så tar det en timme och så får man stå och vänta utanför. Sen om man går förbi kön vid 17kanske det är jättelång kö då så man ställer sig sen kanske det inte är någon vid 19. Vad har ni för erfarenheter?

• Happiest

Hur tror ni det är att åka dit helgen vecka 26. Är väl innan industri semestern men kanske är sjukt mycket folk ändå?

Svar på tråden Gekås vol 14