Gekås vol 14
Hittade precis hit så vet inte vad som redan frågats och inte. Vad finns det för vagnmodeller på gekås nu? Det var ett år sedan jag var där så jag undrar nu vad som finns...
Hittade precis hit så vet inte vad som redan frågats och inte. Vad finns det för vagnmodeller på gekås nu? Det var ett år sedan jag var där så jag undrar nu vad som finns...
Frågar igen, vad finns det för vagnmodeller på gekås? Är det bra vagnar de har där?
Jag menade inte vad de har för märken på vagnarna utan mer vad de har, paraplyvagn, kombivagn, sittvagn, liggvagn etc. Jag har två barn sedan tidigare så märkes vagnar har vi redan... tänkte bara att det kunde vara roligt med en ny till nästa även om det inte är någon kanonvagn på det viset...
Jopja tack så mycket för svaret. Vad skönt att de har så bra service. Har man ett års garanti eller?

Är det någon som har en bil på duo vagnen med små hjul fram.
Någon som vet om de säljer godkända cykelhjälmar. Till barn. Sådana med grönt spänne som kan öppna sig själv.
Hur är det på fredagar där nere? Har tänkt åka med buss och handla den 15 april.
Jag ska också dit på fredag och hoppas innerligt att det inte är mycket folk.
vad tror ni om folkmängd 23-24 november, en fredag och lördag...
Hur Tror ni om folk 23-24 november. Fredag eftermiddag till stängning och lördag förmiddag
undrar oxå vad enkla bälteskuddar kostar
Undrar hur man ska veta hur lång tid det tar att ta sig ut därifrån. Åker dit med buss på fredag och bussen går kl 20 och då vill man ju inte missa den. Irriterande att ställa sig i kö kl sex och så tar det en timme och så får man stå och vänta utanför. Sen om man går förbi kön vid 17kanske det är jättelång kö då så man ställer sig sen kanske det inte är någon vid 19. Vad har ni för erfarenheter?
Hur mycket kostar bädd-set ungefär? vuxenstorlek
Hur tror ni det är att åka dit helgen vecka 26. Är väl innan industri semestern men kanske är sjukt mycket folk ändå?
Vad har de för modeller på vagnar nu och vad kostar respektive modell?
Finns det kit med uv- och allt för att göra gelnaglar? Vad kostar det?
Hej. Är kartläsarna sådana med chip som man stoppar in. Eller drar man vid remsan?