Inlägg från: I longing for you |Visa alla inlägg
  • I longing for you

Gekås vol 14

Någon som vet hur inredningsstilen är på Gekås? Är ute efter lite shabby chic, när jag var där för några år sedan fanns det massor men den stilen verkar som försvinna. Är framförallt ute efter bokstäver och ord, samt lite "slitet" samt ja lite smått och gott.

Hur ser sortimentet ut under mellandagarna/strax efter nyår är det mycket utplockat eller fyller de på trots det är mellandagar? 

• I longing for you
    I longing for you skrev 2013-11-05 12:56:11 följande:
    Någon som vet hur inredningsstilen är på Gekås? Är ute efter lite shabby chic, när jag var där för några år sedan fanns det massor men den stilen verkar som försvinna. Är framförallt ute efter bokstäver och ord, samt lite "slitet" samt ja lite smått och gott.

Hur ser sortimentet ut under mellandagarna/strax efter nyår är det mycket utplockat eller fyller de på trots det är mellandagar? 
    Puttar upp mina frågor :)
  • I longing for you

Nu blev visst vårt besök till Gekås uppskjutet, hur är det med folk under våren? Har aldrig varit där i mars/april nämligen utan bara under juli-december. Men har hört att det ska vara lugnare då men stämmer det? 

• I longing for you
    Dezzie79 skrev 2013-11-12 14:58:57 följande:

Ja det är lugnare då. Jag har brukat åka i början av maj söndag och måndag och då brukar det va lugnare.
    Idag var det jättemycket folk där
    Perfekt :) Det blir nog inte exakt vid lön men antagligen en söndag eller mitt i veckan. Kan tänka mig att det är mycket folk just nu, alla ska väl handla julklappar :) 
  • I longing for you

Någon som vet om de fortfarande har mycket CD-skivor? Och om de har Melissa Horn?

Svar på tråden Gekås vol 14