• Cecilia80

Gekås vol 14

Undrar lite ang. sko boos priser. Hur mycket billigare är de på priser på barnskor av lite kändare märken typ kavat o pax? Är det värt att köpa det där eller är det lika bra att köpa här hemma när barnen är med o kan prova?

• Cecilia80

Någon som vet vad barnbestick kostar? Vill även ha bra tallrikar för barn. Finns det fina som inte har något disney eller hello kitty motiv?

• Cecilia80
    MiaÅRoger skrev 2010-04-07 10:04:45 följande:
    vet nån om det finns solparasoller som passar de flesta vagnar? kanske med nån klämma eller liknande så man kan fästa lätt? pris?
    Har köpt ett parasoll med klämma där. Det var typ ett år sedan men det kostade ca 80kr. Har dock inte använt det alls då jag inte tycker att skuggan hamnar där jag vill iaf. Bättre med en gallerfilt eller likn.
  • Cecilia80

Någon som nyligen kollat in mammaklädes avd.? Bilder?
    Det finns så snäålt utbud numera så jag hoppas på ullared.

• Cecilia80
    Kinne79 skrev 2010-04-18 16:17:31 följande:
    Ser att ni pratar mammakläder, det är något jag tänkt köpa när jag ska till Gekås om ett par veckor.Men hur funkar det med mammakläder? Kommer bara vara i v.13 när jag ska dit, kan man bara köpa kläder som passar för stunden eller kan man köpa kläder som ska fungera även längre fram i graviditeten? Köper man bara sin vanliga storlek och hoppas på det bästa eller köper man en storlek större? Detta kanske var lite OT men skulle bli jättetacksam för svar.
    Köp den storlek du brukar ha. Sitter de perfekt nu skulle jag ta en större storlek men oftast är de anpassade för en växande mage så tar man för stor storlek är risken att det är förstort hela graviditeten. Sen tycker jag att jag behövt gå ner en storlek i början o ha min vanliga storlek på mitten o kanske något större precis mot slutet. Så att variera lite kan oxå vara bra.
  • Cecilia80

Ni som varit där nyss. Jag är jättesugen på att kolla bilder. Lägg gärna ut på bildsidan så blir jag glad  

• Cecilia80

o nej. Är skaloverallerna slut? Så det är bara regnkläder som finns nu? Det som var nummer ett på min lista...

• Cecilia80

Imorgon bär det av till Ullared. Hoppas på att jag har tur o hittar skaloverall till lillan o fina sommarkläder.
    Ska även passa på att handla till mig själv. Hopppas på många bra långa linnen o fina sommarklänningar med plats för en växande mage.
    Framförallt ska det bli superkul att få komma iväg o shoppa en hel dag.

• Cecilia80

Hej!
    Vet ni som varit där nyligen om det kommit in sommarkläder till barn redan? Ute leksaker/ sommar leksaker finns det?

• Cecilia80

Har sett att den klassiska bobbycaren numera finns i rosa. Vet någon om den finns på gekås?

• Cecilia80

Någon som handlat fina bokstäver till barnrum där? Vill gärna ha något större än mickis klassiska.

• Cecilia80
    Flina78 skrev 2011-05-23 16:43:06 följande:
    Nu har jag äntligen hittat tillbaka till den här tråden. Tog av någon anledning bort den från mina favoriter och sen var den svår att hitta igen. Någon vänlig själ hade tipsat i en annan rätt död tråd.

Är det någon som har koll på Gekås utbud av regnskydd till barnvagnar och mer specifikt om de passar till Babyjogger City Select.

Vi har just köpt en syskonvagn och tänkte komplettera med ett par regnskydd. Syskonvagnen kommer inte börja användas än och jag vet inte om jag har lust att ta med den till Gekås. Den lilla sulkyn är så mkt smidigare inne i affären.

Tror ni det kommer vara packat med folk om man åker fredagen den 3 juni, det är en klämdag men var enda dagen som alla som ska med kunde samtidigt.

Jag har köpt ett regnskydd till vår vagn där i varselfärg. (gult) Det är superbra!

• Cecilia80

Jag har tänkt o köpa tomteklänning via bud. Någon som vet om de är fina, bra i storl. osv?

• Cecilia80

Någon som har koll på panduro butiken? Är det värt att gå dit, finns ju mycket fint även i gks varuhus. Tänker på pyssel till barn, klistermärken, glitterlim, tygband att dekorera med m.m

Svar på tråden Gekås vol 14