Gekås vol 14
Undrar lite ang. sko boos priser. Hur mycket billigare är de på priser på barnskor av lite kändare märken typ kavat o pax? Är det värt att köpa det där eller är det lika bra att köpa här hemma när barnen är med o kan prova?
Undrar lite ang. sko boos priser. Hur mycket billigare är de på priser på barnskor av lite kändare märken typ kavat o pax? Är det värt att köpa det där eller är det lika bra att köpa här hemma när barnen är med o kan prova?
Någon som vet vad barnbestick kostar? Vill även ha bra tallrikar för barn. Finns det fina som inte har något disney eller hello kitty motiv?
Någon som nyligen kollat in mammaklädes avd.? Bilder?
Det finns så snäålt utbud numera så jag hoppas på ullared.
Ni som varit där nyss. Jag är jättesugen på att kolla bilder. Lägg gärna ut på bildsidan så blir jag glad
o nej. Är skaloverallerna slut? Så det är bara regnkläder som finns nu? Det som var nummer ett på min lista...
Imorgon bär det av till Ullared. Hoppas på att jag har tur o hittar skaloverall till lillan o fina sommarkläder.
Ska även passa på att handla till mig själv. Hopppas på många bra långa linnen o fina sommarklänningar med plats för en växande mage.
Framförallt ska det bli superkul att få komma iväg o shoppa en hel dag.
Hej!
Vet ni som varit där nyligen om det kommit in sommarkläder till barn redan? Ute leksaker/ sommar leksaker finns det?
Har sett att den klassiska bobbycaren numera finns i rosa. Vet någon om den finns på gekås?
Någon som handlat fina bokstäver till barnrum där? Vill gärna ha något större än mickis klassiska.
Jag har köpt ett regnskydd till vår vagn där i varselfärg. (gult) Det är superbra!
Jag har tänkt o köpa tomteklänning via bud. Någon som vet om de är fina, bra i storl. osv?
någon som vet vad ett pippihus med figurer o möbler kostar?
Någon som har koll på panduro butiken? Är det värt att gå dit, finns ju mycket fint även i gks varuhus. Tänker på pyssel till barn, klistermärken, glitterlim, tygband att dekorera med m.m
någon som vet om de har "vingar" att klä ut sig i till barn.