• Annica1

Gekås vol 14

Någon som vet om de brukar vara mycket folk där på måndagar?

Nån som kan tipsa om ett bra regnställ till en pojke efter strl. 86 .. vill ha både fodrat och ofodrat.. hur mycket kostar de ungefär?

• Annica1

Nåns om vet om dom har FRESH FOOD FEEDER ? De är som en napp med nät som kan lägga ner fruktbitar i..

• Annica1
    Bambusa skrev 2010-04-16 12:31:58 följande:
    jag köpte en sån till dottern när hon va mindre, tyckte den va ganska värdelös.. banan gick inte nå bra att äta, inte henner välmoget päron... köpte den på citygross, va billigare än barnenhus som tar 99kr... om dom inte har sån där badring med gren, så har jag en ny i obryten kartong över... har en öppnad med som ja kan knäppa kort på isf..  den ska ja ha till dottern i sommar hade ja tänkt.. 
    Va kosta den på Citygross? På babyland tar dom också 99 för den
  • Annica1
    Bambusa skrev 2010-04-16 15:47:50 följande:
    kommer inte ihåg, men den var billigare iaf, var där igår, och ska nog inte dit förs slutet på nästa veckan igen.. men ja kan kolla nästa gång ja går in där iaf.. men gissar på 79-89kr
    Då hinner jag nog dit innan dig =) Men tack för tipset
  • Annica1

Har dom regnskydd till vagn där? färg?pris? är de mjuk plast eller hårdare plats?

• Annica1

vilket är de bästa märket på regnkläder? har hört att vissa går sönder lätt

blev också intresserad av om dom har parasoll till vagn där?

• Annica1
    Elins mamma 2010 skrev 2010-04-22 12:05:55 följande:
    skriv jättegärna fler priser, vi ska åka dit i maj och handla till vår kommande bebbe!
    Vet inte om dom har vintergrejer framme på våren men om dom har åkpåse till vagn rekomenderar jag dig att köpa en. Kostar runt 200kr och är super bra. I butik hemma kostar dom minst 500kr

Amningskuddar säljer dom billigt.

Jag köpte hur mtk som helst till våran son när jag var gravid och de gick på 4000kr... man sparar en hel del på att åka dit :D
  • Annica1

Hallå

Jag måste fråga er om Gekås kortet, jag ska dit i början på Maj, när kommer fakturan då? I slutet på Maj eller i Juni?

• Annica1

Säljer dom Sack n Seat eller liknande resestolar på Gekås?

Förstår inte varöfr jag inte köpt en tidigare, de e juh hur jobbigt som helst att mata sonen hos andra utan matstol

Svar på tråden Gekås vol 14