• IdaN

Gekås vol 14

Finns öron termometer på gekås någon som har bild och pris? Vi ska åka dit den 27e o jag börjar redanatt knåpa på våran lista annars så finns risk att man glömmer något viktigt som ska inhandlas.

Stolt Mamma Till Casper Född 2005 & Emilia Född 2007
  • IdaN

Jag såg i gekås bloggen att dom har kungens bok någon som vet vad den kostar? tänkte ge bort den i julklappt till svärmor så blev nyfiken på priset.

• IdaN

Någon som har koll på mamma kläders sortimenten från gekås? Tar gärna emot bilder om det finns :D

• IdaN

Åh tack så mycket då vet jag lite vad som finns ska dit på lördag och shoppa och mina kläder börja bli för små.

• IdaN

Någon som vet vad vattenslangar kostar att köpa och hur långa det finns?

• IdaN

Någon som vet vad dom tar för baby bodys st ca?

Har dom många startpaket med alla basplagg man kan behöva?

• IdaN
    Pumasuss skrev 2013-06-13 13:04:49 följande:
    IdaN, va på gekås för drygt 3 veckor sedan o handlade massa till bebis. Dock tyckte jag utbudet av bodys i små storlekar va dåligt, framförallt om man inte vet kön. Tror dem kostade 30 eller 40 kronor styck, bodys och byxor ;)
    Tack det var ju överkomligt pris vi vet ju inte könet men man kanske kan fynda lite basplagg ändå :D

Råkar någon veta om dom har babyvakter och vad dom ligger på för prisintervall?
    Stolt Mamma Till Casper Född 2005 & Emilia Född 2007 Väntar bebis nr 3 i Augusti 2013
  • IdaN

Pumasuss- det var inte farligt pris får kolla in det om två veckor när jag ska dit

Någon som vet vad nutrilett kostar att köpa på gekås och om de är billigare än på tex Ica?

• IdaN
    Ensan skrev 2013-06-16 00:29:46 följande:
    Sist jag kollade nutrilett fanns bara små paket, och då lönade det sig att köpa storpack på Ica i stället.
    okej tack så mycket :D
    Stolt Mamma Till Casper Född 2005 & Emilia Född 2007 Väntar bebis nr 3 i Augusti 2013
Svar på tråden Gekås vol 14