• JPT

Gekås vol 14

Var där idag och det var ovanligt lite folk så man kunde till och med gå i lugn och ro och kika på saker! Stod i kö ungefär två minuter tror jag. Toppen! Glad

• JPT
    Mollan skrev 2012-12-07 18:57:39 följande:
    Jag var på Ge-Kås idag och det var jättelite folk. Har aldrig varit där innan när det varit så tunnt med folk. Man kunde röra sig fritt och i lugn och ro kolla på sakerna, till och med på sminkavdelingen! Jag misstänker att det var många som inte åkte pga vädret tidigare i veckan.
    Jag var där i torsdags och det var samma sak. Att kunna gå i lugn och ro på sminkavdelningen hör inte till vanligheten Glad
  • JPT
    MissNora skrev 2013-03-28 15:30:24 följande:
    Någon som har varit där under Påsken? Funderar på att åka dit imorgon nämligen.
    Jag var där på självaste påskafton förra året och det var oväntat mycket folk. Inte så att det var köer in i varuhuset, men man var inte direkt ensam Glad
  • JPT

Jag var också där i dag och det var lugnt! Vi kom vid vid 15 och lämnade strax innan stängning - inga köer i kassorna överhuvudtaget! 

• JPT
    Salsan skrev 2013-12-26 22:47:53 följande:
    Någon som vet om det finns vikter som man fäster runt fotleden? Pris i så fall?
    Vet att de hade såna nere på hobbyavdelningen, men kommer tyvärr inte ihåg pris. 
Svar på tråden Gekås vol 14