Inlägg från: 7 michelingodingar |Visa alla inlägg
  • 7 michelingodingar

Gekås vol 14

som det ser ut nu så åker jag till ullared på lördag

tänkte fråga om nån vet ifall dom har footsack där o i såna fall märke och pris?
    hur är det med duplo stora klossar vet att dom haft det förut men nu finns det och pris?
    nån som även har koll på böcker för ungdomar, är ute efter fantasyböcker o särskilt av john flanagan
    Lucia/tomte grejjer såg jag i tråden att det visst ska finnas nu men hur är det med adventsljusstakar o sånt har det kommit än?

• 7 michelingodingar
    7 michelingodingar skrev 2010-10-19 07:37:17 följande:
    som det ser ut nu så åker jag till ullared på lördag

tänkte fråga om nån vet ifall dom har footsack där o i såna fall märke och pris?
    hur är det med duplo stora klossar vet att dom haft det förut men nu finns det och pris?
    nån som även har koll på böcker för ungdomar, är ute efter fantasyböcker o särskilt av john flanagan
    Lucia/tomte grejjer såg jag i tråden att det visst ska finnas nu men hur är det med adventsljusstakar o sånt har det kommit än?
    puffar för mina frågor
  • 7 michelingodingar

tjoo imorgon bär det av vid 04 tiden vässar armbågarna för antar det kommer vara drösvis av folk

lägger väl in lite bilder så småning om i bild tråden om det är nån som vill se förstås

• 7 michelingodingar

nu är vi tillbaka från gekås kommer lägga in bilder i bildtråden så småningom

my first computer fanns för 229 såg att nån frågade jag hade 2 såna som jag sålde beg på tradera nu mina barn fattade inte alls hur dom skulle göra med dessa jag skulle nog rek dom till barn som närmar sig förskoleåldern!!

ser oxå att ni pratar om fleecefodrade regnställen som var på 2 hands sorteringen,jag köpte  ett men insåg när jag kom hem att jag köpte ett i stl 86/92 när jag skulle haft ett i stl 98/104 99 kr för det settet o så får man med sig fel stl kan inte hitta något som helst fel på settet ända skulle vara då att reflexerna på byxbenet inte går hela vägen runt utan slutar ca 05-1 cm innan det gått hela vägen runt eller hur jag nu ska förklara

digitala fotoramar frågade nån och det fanns men jag kommer inte ihåg priset tyvärr!!

babypulkor fanns på nedre plan

vi kom dit vid strax efter 07 igår morse och kunde traska in utan nån som helst kö men det fylldes på snabbt med folk inne i Gekås så till slut var man som packade sardiner fyy fasen!!
    vid kl 10 var vi ut första vändan och redan då hade det börjat bildas kö och vid strax efter 13 så gick vi ut för att åka hem och då var kön in enorm stackars er som stod i spöregnet då

hittade ju en del iaf men långt ifrån allt jag tänkt mig, men men lite bilder kommer snart!!

• 7 michelingodingar

bilder finns nu i bildtråden!!

• 7 michelingodingar
    Ville Mor skrev 2010-10-24 20:09:13 följande:
    Är det verkligen ingen som har en aning om vad regnkläder och overaller att leka i (inte fleece) börjar på för storlek???
    jag har köpt från stl 74/80 och uppåt om det finns mindre stl i regnkläder än så vet jag inte men overaller för ännu mindre finns oxå
  • 7 michelingodingar

ser i bildtråden att nån kommer inte ihåg vem hade lagt ut ramar med ordet love på är det nån som vet om det finns såna ramar fast med andra ord på o i såna fall vilka? o vad kostar dom

• 7 michelingodingar
    Thegran skrev 2011-04-01 21:45:26 följande:
    någon som vet om det finns springcyklar?
    ja det fanns igår  när vi var där!!

tänktekolla om det är så ifall någon vet om dom slutat sälja fleecefodrade regnset?
    vi var där igår och jag hittade endast ett par regnbyxor som var fleecefodrat allt annat var antingen vanliga tunna regnställ eller något grått tunt foder i blev så jäkla besviken
    vart oxå besviken på pojkkläderna denna gång,vi fann INGET i byxväg samt tröjor till våra pojkar som har stl 92 samt 104/110 detta var nog sämsta som varit av alla gånger vi varit där!!
  • 7 michelingodingar
    till hösten skrev 2011-04-02 14:17:12 följande:
    Regnställen fanns i måndags, rosa/ljusblått, ljus/mörklila, ljus/mörkgrått och sen ett prickigt. Dom var fleecefodrade och hängde bland dom med det tunnare gråa fodret
    men jag kollade där och kände på de flesta regnset men inga var flecefodrade utan bara det där grå tunna tyget i Obestämd maken kolla oxå och han hittade inga fleecefodrade han heller suck aja får väl bli en tripp dit senare till hösten och hoppas jag kan finna någradå
  • 7 michelingodingar
    jessica1979 skrev 2011-04-03 13:32:14 följande:
    Barbamammans familj: Tack för att du delar med dig av dina inköp! Vad kostar marinblå rutiga barnjackan och planeringstavlan?
    jackan kostade 199 kr och kom i håg tavlan 49.95kr
Svar på tråden Gekås vol 14