• FruLarsson

Gekås vol 14

emtfb skrev 2013-03-17 22:13:43 följande:
    Nån som vet om dom har babysitters där? :)
    Var där i helgen och då hade de några olika varianter i prisklassen 199-999 kr. Jag köpte den billigaste =)
  • FruLarsson

Är det någon som vet om det finns, och till vilket pris i så fall, säkerhetsprodukter typ staket  att sätta upp runt en braskamin tex Baby Dan flex XL?

http://lekmer.se/barn-och-baby/sakerhet/grindar/baby-dan-flex-grind-xl-svart?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_campaign=prisjakt_se 

Trappgrindar är jag också intresserade av om någon vet vad sådana kostar där. I våras  var jag på Gekås och såg nån form av sånna här skydd men då kändes behovet av dem så avlägset, det gör det inte längre. Drömmer 

• FruLarsson
    Linnea77 skrev 2014-01-18 23:53:34 följande:
    Hej! Någon som sett eller vet ifall gekås har babynest? Isåfall någon aning om pris eller kvalité?
    Tack på förhand
    När jag var där i början på december fanns 2 märken, sleepy head och gekås egna babyboom. har för mig de kostade 799 el.899 resp 399 el. 499. Minns inte exakt.

Kvalitet har jag ingen aning om.
  • FruLarsson
    fenomena88 skrev 2014-01-19 20:01:50 följande:
    Hej!
    Är det någon som vet om det har kommit in uv-dräkter än? Om inte, när brukar de komma?
    Jag tyckte jag såg uv-dräkter där i början på december. Inte stenkoll på sortiment och pris dock.
Svar på tråden Gekås vol 14