• Katten Minus

Gekås vol 14

Hejsan!

Jag tänkte bara höra om det är någon som vet hur det går med utbyggnaden?

Hur långt har de kommit, och är det mycket kvar att göra?{#lang_emotions_smile}
  • Katten Minus
    Hejsan!

Har en liten fråga, om någon har sett,  rosa barn stövlar med svarta finskor utanpå, oxå i gummi, märke Tretorn. Fanns på Sko-Boo.

Såg de för ett tag sedan, undrar om de fortfarande finns kvar.

Tacksam för svar!{#lang_emotions_smile}
  • Katten Minus

Hejsan!

Tänkte bara höra, om det är någon som vet hur länge det finns vinterkläder kvar i butiken?Glad

• Katten Minus

Hejsan!

Tänkte bara höra om det är någon som vet om det finns någon form av gunghäst till barn på Gekås?

• Katten Minus
    Shoppingtokig skrev 2010-11-22 20:47:47 följande:
    Jag köpte en trägunghäst (ser ut som en zebra) till min dotter på Åhléns för inte allt så länge sedan. Halva priset och när jag köpte var det även 20% på träleksaker så det blev 199:- ett bra kap tycker jag
    Tack snälla, det ska jag kolla!!!!!
  • Katten Minus

Hejsan!

Tänkte bara höra om någon har sett någon form av gunghäst,  när ni har varit och shoppat loss på ge-kås?

Tacksam för svar!

• Katten Minus
    Camilla D skrev 2010-12-21 13:12:52 följande:
    Idag fanns det bara dsi xl kvar (den nya modellen med kamera och extra stor skärmar) den kostade 1799 har jag för mig. De andra var slut.
    Katten Minus skrev 2010-12-21 09:43:52 följande:
    Hejsan!

Tänkte bara höra om någon har sett någon form av gunghäst,  när ni har varit och shoppat loss på ge-kås?

Tacksam för svar!
    Hörde några som letade efter det idag, men de hittade ingen. Jag var bara en snabbis bland bebisgrejerna, men kunde inte heller se någon.
    Det var ju synd, men tack ändå!
  • Katten Minus

Tänkte bara höra om det finns någon som har bott på Motellet, och undrar om det var okej?

• Katten Minus

Hejsan!

Jag tänkte höra om det är någon som vet om det finns leksaker från Plasto!
    dvs, uteleksaker som tex traktorer och lastbilar!

Någon som vet priser på det i så fall!

• Katten Minus

Hejsan!

Jag såg i bloggen att de hade Mickis köksleksaker.

Är det någon som vet va de kan kosta?

Svar på tråden Gekås vol 14