• Inbaal

Gekås vol 14

någon som vet om de har Nintendo Wii konsolen och vad den kostar i så fall??? kramizar alla
    jag vill oxå dit nu nu nu

• Inbaal
    SkruttenåSkruttan skrev 2010-10-29 10:17:59 följande:
    Vi köpte wii konsol där för 1890kr tror jag... (med någon krona hit eller dit..)
    Tillbehören va oxå riktigt bra pris på.. och spelen.. Kommer ej ihåg exakt! 
    ok tack så mycket då ska vi börja planera resan dit tack
  • Inbaal

hej hej jag har oxå planterat en resa till Gekås nu äntligen i september. och håller på att skriva lista vad som ska handlas, det ska bli så kul kul kul at komma dit. 

• Inbaal

finns det mycket inrednings grejor? mattor?? gardiner eller små plock???

• Inbaal

såg precis inne på bloggen att de hade mycket nya fiske grejor om min sambo sa att han inte ville ha nåt när jag åker iväg hehe ska man visa honom... 

vet nån vad priserna e på fiskespön o så??? 

• Inbaal

hej jag undrar om lite priser på skolväska o pennor o andra skolsaker ??? vet inte riktigt vad hon behöver 
    gympa kläder 134 ungefär 

• Inbaal

kollade precis bloggen o såg att de hade bilstolar, nån som vet vad de kostar????

• Inbaal
    7småtroll skrev 2011-08-21 13:19:22 följande:
    Under kommentarerna har ngn svarat 799 kr för de i bloggen.

Det finns även andra stolar på Gekås, dels ett märke som heter Mothers Choice dels ett annat mer känt märke...minns inte vilket nu. Babyskyddet från Mothers choice tror jag kostade 399 kr, det andra dyrare. Däremot har de inte haft några bakåtvända stolar, sådana man har efter babyskyddet. De som finns i bloggen är de man börjar använda från att man vänder barnen framåt vid 4-5 år.
    ok ja det var ju en sån bakåtvänd efter baby skyddet jag var ute efter för vår har gått sönder men tack
  • Inbaal

tänkte höra om det finns Cars ryggsäckar och vad de kostar i så fall ???

Svar på tråden Gekås vol 14