Gekås vol 14
Littlest PET shop - någon som vet pris på de som syns i bloggen? Ska till Ullared på lördag och är på jakt efter födelsedagspresenter till stora tjejen och tror att det här kanske kan vara nåt för henne.
Littlest PET shop - någon som vet pris på de som syns i bloggen? Ska till Ullared på lördag och är på jakt efter födelsedagspresenter till stora tjejen och tror att det här kanske kan vara nåt för henne.
Vad tror ni om att åka dit den 11 eller 12 december? Är det fullt med folk eller har de flesta redan varit där och köpt julklappar då?
Vad skönt! När vi var där förra året i november var det hemskt! Gick inte att ta sig fram i varuhuset, särskilt inte på leksaksavdelningen.
Enligt vad jag läst på deras hemsida så är det tvärtom där. När högsäsongen inför julen drar igång ute i handeln så börjar lågsäsongen på gekås. Så i december ska det vara ganska lugnt.
Länken är från 15 december 2011. Jag tolkar det iaf som att det brukar vara ganska lugnt i december då...
Förra året var jag där 20:e december och då var det väldigt lugnt. MAmma var där 15:e (tror jag) och upplevde det också som väldigt lugnt. Beror säkert på vilka upplevelser man har haft innan....
Kan ju nämna att jag även var där i mitten av november förra året och då var det hemskt! Omöjligt att ta sig fram och man ville bara ut därifrån. Så nu skulle inte jag heller åka.
Vet någon om det finns plastgranar? Ca 1 meter höga?
Någon som vet om de har Quercetti kulbanor?