• little cookie

Gekås vol 14

Scarlett77 skrev 2011-02-03 09:01:59 följande:
    Någon som vet när gekås blir "sig själv igen"??? MIn mamma var där förra veckan och det fanns ingenting, inga vår och sommarkläder, inget på barn, inget på herr och stora delar av varuhuset var avstängt?

Man vill ju gärna passa på att åka dit när det är lite folk men ingen ide om det inte finns något i varuhuset. Mamma åker dit jätteofta och hon sa att det aldrig varit så dåligt.
    Eftersom de har lågsäsong jan-mars så håller det på med saker som ombyggnation och så när det inte är så mycket folk. Så framåt mars så bör det vara sig likt igen.
  • little cookie
    Scarlett77 skrev 2011-02-03 09:21:03 följande:
    Oki, och med sig likt betyder det väl fullpackat med folk också? Drömmer
    hehe kanske. Jag var där nu i januari, och det var verkligen fritt i gångarna (jag var ändå där en lördag) Men det var rätt mycket som var utplockat. Men nu börjar dom ju påfyllnaden av nya saker. Men i mars fram till juni så bör det ändå vara relativt lugnt. Sen kommer semesterfirarna i juli-aug. Sen Börjar det strömma in folk okt-dec.
    Men man ska nog satsa på att åka vardagar då de säger att det generellt är mindre folk.
  • little cookie
    Mor till Ella skrev 2011-02-03 23:15:49 följande:

läste på gekås hemsida att restaurangen ska invigas den 24 feb.

Är det resturangen de håller på och bygga nästan mitt i varuhuset? För de höll på med en massa byggande där när vi var där
  • little cookie
    livet med barn skrev 2011-03-08 10:01:39 följande:
    någon som vet om dom har amnings kläder där?
    Jag så i deras blogg att de sålde ammningslinnen och toppar. Sen har jag själv köpt ammningsbehå där som jag varit jätte nöjd medSkrattande
  • little cookie

Någon som vet om gekås säljer monster high fortfarande? Och t.ex. påslakanset, lampor o.s.v. i monster high?

• little cookie
    Seldonia skrev 2014-01-12 19:27:27 följande:
    Vet ni om det finns vattenkokare med termostat? Alltså där man kan ange hur mycket vattnet ska värmas upp.

Och finns det prylar/leksaker från Sofia den första?
    japp leksaker från sofia den första såg jag senast i lördags :)
  • little cookie
    eelina skrev 2014-02-06 17:48:08 följande:
    Nån som köpt Monster High på ullared? vad kostar det?
    Japp. Dockor låg på mellan 149-299kr. Sen fanns möbler och annat och de ligger under butikspris. Köpte bäddset till mina döttrar för 199kr, vilket är betydligt billigare. Sen handdukar för 79kr
  • little cookie
    Ledilnaan skrev 2014-03-03 10:09:24 följande:
    Jag var i Ullared i fredags och reagerade på att de har minskat ner leksakerna ganska mycket, någon som vet varför?
    Brukar vara rätt dåligt utbud av det under lågsäsong
  • little cookie
    maddeA skrev 2014-06-08 15:58:51 följande:
    hej!

Nån som vet om pippis hus och figurerna och möblerna säljs på gkås och till vilket pris isåfall.
    Det finns, vi har köpt där. Kommer dock inte ihåg pris
Svar på tråden Gekås vol 14