• MissKaos

Gekås vol 14

Lirpa09 skrev 2012-11-05 09:03:06 följande:
    Hur är utbudet av mammakläder nu? Vad finns i byxor och leggings?

JAg gick bara förbi det stället när jag var nere. Men såg att det fanns en del fina mammakläder.  (är inte gravid så det var inte mer intressant än att jag noterade det i ögonvrån)
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos
    jessica1979 skrev 2012-11-08 18:15:33 följande:
    Ska också dit på lördag och kommer ha en 4 månaders bebis med mig så hoppas inte det blir alltför crazy :/

LÖrdagar nu fram till jul är vanligen inget skojj. Jag hade min son med mig när han var bebis, i bärsjal. Fungerade ganska bra men vi åkte mitt i veckan (med mamamgrupp)
    Therearetwopartsofmybrain.Theleftbrainandtherightbrain.Inmyleftbrain,thereisnothingright.Inmyrightbrainthereisnothingleft
  • MissKaos

Så sugen på Ullared!
    Måste bara övertala maken.. Sonen (4år) är alltid på...

Någon som vet om Hot Wheels finns? Då bana till bilar jag letar efter, helt ett paket med div bitar som man bygger efter eget tycke..

• MissKaos

Dom har svarat på mitt mail!!

moto skrev 2013-07-30 18:11:31 följande:
    Kolla dagens gekås-blogg-inlägg :)

• MissKaos

...Och här sa just min man (kollade i fyndtipsen såg en grejj vi evt vill ha) vi KANSKE skulle åka till Ullared imorgon? Om det regnar?
    Kan man säga KANSKE om en sådan sak till en gravid kvinna?

...dödar spindlar....

Jag vill åka nuuuuuuuuuuu Har planerat en tur neråt i höst. En exrta kan inte vara fel.

• MissKaos

Mycket folk. Men vi slog pers i kassan ändå..

• MissKaos

Kollade inte overaller. Men köpte en jacka till sonen från Abeko (strl 116) 280kr.
    Överdragsbyxa 100

Hot Wheals wall track 149 (hemma 480..) 5 pack bilar under 100kr.

Geomag 44 bitar ca 80kr

Blixten kalsonger Spideman kalsongen i 2 pack 50kr. Väldigt fina! Bra i strl.

• MissKaos

Till MIG! Kofta 99kr.
    Trosor (ja dom där jättesakerna längs ner?) 2 st 50kr. Urbekväma. Har provat nu..
    AmningsBH 99kr st.
    Linnen va 60kr
    Toppar ca 70kr
    Köpte även två par leggings med fot typ supertjocka strumbyxor. MInns inte priset, två pack 50kr? 
    Fanns inte så himmla mkt men lite basgrejjer för mig som svettas som en kalv.. Tänkte ha linnena med till Kreta. Sen är dom såpass långa att jag ng kan ha dom under hela vägen fram. Alltså udner mamakläder som inte räcker över magen.
    Nedan sista bilden på det till mig. Som ju blev endel! Klänningen fanns även i marinblått/vitt och svart/vitt. Ej i min strl dock.

Jag. V 23. Tröjja/klänning 99 kr. Leggingc ca 70kr

• MissKaos

Strlk 62
    Pyjamas 60 kr
    Båda byxorna 30kr/st.
    Bpdys 40-50kr st
  • MissKaos

Strlk 68 på laban set. trodde priset skulle synas.. Dyraste bodyn iaf!
    buxa strl 50 30kr.
    LAmmullspläd 80 kr. Ska ha den i vagnen är tanken!
Svar på tråden Gekås vol 14