• Swadika

Gekås vol 14

Hur ligger gekås nappar (typ esska, MAM eller så) i pris om man jämför med typ ica? Är det mycket billigare?

• Swadika

När börjar det att bli mycket folk igen? Är det i juni eller är det redan nu i maj? :)

• Swadika
    MissKaos skrev 2014-07-01 21:02:43 följande:

Någon som varit denna veckan? Mkt folk?

Min syster var där idag och sa att det inte var mycket folk. De behövde inte köa eller något för att komma in (de var där vi halv 9 - 9 någon gång) på eftermiddagen vid typ 1 började komma mer folk.
    Mamma till 2 underbara tjejer
  • Swadika

Haha så olika det kan vara, nu brukar vi åka på sensommaren/hösten och då kanske det idag kändes som lite folk. Fast de åkte därifrån vid 14.00 ungefär så det kanske är att du var där efter det eller något :)

Mamma till 2 underbara tjejer
  • Swadika

Är lite sugen på att åka dit i slutet utav september, tror ni det kommer att vara väldigt mycket folk då? 

Ska nämligen i så fall åka buss dit och då blir det väldigt stressigt med tiden om det är för mycket folk.

• Swadika

Någon som vet när det börjar bli lite mindre folk igen? Är det fram till julafton, eller dagarna innan? eller efter, haha :) 

Flyttar den 1 januari så skulle vilja hinna dit innan men kan inte åka förs i december men vill inte åka när det är för mycket folk, blir så stressad då, haha :)

• Swadika
    Ledilnaan skrev 2014-09-30 22:03:51 följande:

Jag var där igår, det var inte alls mycket folk.

Jag brukar åka i slutet av nov, början av dec, och det brukar inte vara så farligt med folk. De har inte tid att vara på Gekås, utan de är hemma och grejar inför julen. Åk i mitten av december, då är det ännu mindre folk. Dagen innan julafton är det tydligen nästan dött där.
    Så den 18 december borde vara hyfsat lugnt? eller är det för långt ifrån jul :)
Svar på tråden Gekås vol 14