• Bellsam

Gekås vol 14

TinkyWinky skrev 2010-11-08 18:38:04 följande:
    bellsam: Den svarta vinteroverallen till bebis med stjärna, va fanns den i för strl o fanns dte andra färger??
    Kan du ta ngn mer bild på den? är den stor vs liten i strl ?
    Jag såg den bara i svart, vi tog den minsta som fanns så jag såg inte vilken storlek som var den största.
  • Bellsam
    Mandyyy skrev 2010-11-09 14:58:36 följande:
    Jag har var på ullared för första gången i måndes. Åkte dit med min mamma och syster.
    Men fy tusan vilken chock upplevelse!!! Haha.
    Det var så mkt folk att man fick ta ett litet steg i taget. Blev ständigt påkörd av vagnar.
    Det gick liksom inte ens att titta på något.  Så nej, aldrig mer eller inte jääkligt länge iallafall haha!
     Not my cup of the :P

Dock gillade jag affärerna utanför. MQ outlet! Scorett outlet! Yey!
    Du åkte dit då de flesta barn har höstlov och då brukar det vara lite panikartat. Jag var där i söndags och visst var det lite folk bland leksakerna (men det är det ju altid) men annars var det ganska så lugnt tyckte jag.
  • Bellsam
    Mandyyy skrev 2010-11-10 13:08:36 följande:
    Haha ja, jag antar det. Trodde dock inte det skulle vara sååå många första lovdagen. ;)
    Tyvärr så är det många som tänker likadant Skrattande Man åker då man är ledig, men tyvärr så är ju massor av andra lediga med så då blir det mer folk. Inte lika många som åker på söndagar men om man har jobb på måndagen och har en liten bit att åka så kanske man inte orkar med det.
  • Bellsam
    Simben skrev 2010-11-10 17:20:30 följande:
    slänger in en liten fråga här...ska till Gekås om två veckor och vet inte om detta finns där eller om jag ska köpa det här hemma..såg att en affär säljer det för 249 kronor vilket jag tror är billigt men som sagt finns det i ullared så kanske det är ännu billigare
    det jag undrar över är spelet VILDA VALPAR...alltså inget dataspel utan vanligt sällskapspel..
    Nån som vet eller som ska dit nu i dagarna och vill kolla om dom har och pris isåfall?

TACK på förhand!!
    Jag var där i söndags och jag såg den inte, men den kan ha funnits där fast jag inte la märke till det.
  • Bellsam

Var iväg och shoppade i torsdags. Var knappt något folk där alls. Kändes lite konstigt att man nästan träffar på mer folk när man går in på Ica än när man är på Gekås. Men jag klagar inte :)

• Bellsam

Tänkte om du menade själva Gekås :) Men utanför har dom nog och då det är outlet är det säkert lite billigare.

Svar på tråden Gekås vol 14