• elinile

Gekås vol 14

Någon som vet vad ett släp till Bobby car kostar i Ullared? Och vad de där tygklädda skötunderläggen kostar?

• elinile

Vet att regn/skaloverallerna i stort sett är slut om det nu inte kommer in nya, men är det någon som varit nyligen och som vet hur det ser ut med de tvådelade seten från samma märke? De som fanns i samma färger som overallerna?

• elinile
    Smultronhjärta skrev 2010-03-31 15:03:58 följande:
    I går fanns det många lila och rosa tvådelade set, mindre med gröna och minst med turkosa.
    Ok, vill helst ha tag i ett grönt, så då måste jag bara hitta ett bud åt mig.
  • elinile

Ni som köpt de tvådelade seten från Pick-a-boo, (d v s samma som regnoverallerna) hur är de i storleken?

• elinile
    Hannajo skrev 2010-04-01 18:08:31 följande:
    Byxorna verkar rätt långa i benen, valde mellan 98 i overall och 92 i tvådelat.
    Hur var jackan då? Hur gammal/lång/stor är din son/dotter?
  • elinile

Vem var det som hade bild på det tvådelade skalsetet med grön jacka? Letar o letar, men hittar inte...

• elinile
    Smultronhjärta skrev 2010-04-02 12:30:18 följande:
    Vi var verkligen inte ensamma på Gekås idag Fanns gott om tvådelade Pickabooset och handdukarna som visades i bloggen för några dagar sen var jättefina
    I samtliga färger? Kanske inte kollade så noga? Har en som ska agera bud åt mig på tisdag, hoppas de finns kvar då med. Hur såg det ut med overallerna? Helt slut nu eller?
  • elinile

Nu har jag haft 2 bud som tittat efter regnoverall till mig då jag köpte för liten... Tyvärr har de inte funnits i rätt storlekar någon av gångerna. Så om det är någon som åker dit lite titt som tätt, bor i närheten... Hör av er till mig, snälla!!!

• elinile
    Snuttjulla skrev 2010-04-06 19:55:39 följande:
    ska dit i helgen, kan kolla om du vill. :)
    Toppen!! Inboxar dig!
  • elinile
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 20:01:38 följande:
    Personalen har sagt till mig de senaste veckorna att overallerna är slut Kikade på sådana i fredags..fanns från 150 till 270krJag åker dessutom dit imorgon eller på torsdag igen- hoppas att de flesta klarade av sitt "påskbesök" förra veckan
    Jo, jag vet, men man kan ju ha tur... Om du kan tänka dig att kolla om du ändå åker imorrn eller på torsdag får du gärna inboxa mig! Tänk om man ändå hade turen o bo så nära som dig...
Svar på tråden Gekås vol 14