• wildlife

Gekås vol 14

Någon som vet om det finns Simpsons / Star Wars samlarfigurer (storpack) och vad de i så fall kostar? Samt vad Barbapappa bodyn (pusselbitar) kostar?

• wildlife

Vi ska åka till Ullared i 24-26 september. Det finns inga lediga stugor på campingen den helgen. Är det någon som har tips på bra, billigt boende i närheten (4 vuxna)?

• wildlife

Tack så mycket. Jag har skickat iväg förfrågningar och väntar på svar.
    Ville Mor, båda de stugorna var upptagna en av nätterna, så det gick ju inte Rynkar på näsan Tack iaf.

Någon som vet några andra privata uthyrare som är bra?

• wildlife

Nu är stugan bokad Skrattande Åker ner den 24/9. Ska bli så roligt! Någon som har koll på priser när det gäller vinterkläder till lite större barn? Ska ha från stl. 134-164.

• wildlife

Nu ska vi ju inte till Gekås förrens om 21 dagar (räknar dagarna Skrattande). Är det någon som vet om det finns 3 hjuliga skateboards? Och vad finns det för Hello Kitty saker (dottern har stl 134)? Finns det Toy Story 3 duplo?

• wildlife

Någon som vet om det finns Baby in my pocket på Gekås? Dotter såg dem på reklam på tv i morse. Finns Polly Pocket dockor och tillbehör och vad är det för priser isf?

• wildlife

Hjälp... Ska köpa grejer till barnens paketkalendrar när jag åker ner om ett par veckor. Till de "stora" barnen vet jag på ett ungefär vad jag ska köpa, men till 3 åringen så har jag ingen aning om vad jag ska ha. Har några pixi böcker och någon bil, blir nog någon reflex också och i lördags paketen blir det godis. Men sen då?
    Förslag mottages tacksamt Glad

• wildlife

Jag funderar på det. Men det blir till julklapp också, kanske kan köpa såna små förpackningar till adventskalendern...
    Fler förslag?

Svar på tråden Gekås vol 14