• Tingeling1981

Gekås vol 14

Någon som vet om det finns någon bra skötväska till ett hyfsat pris? Kanske någon som har en bild i så fall?

Undrar även om babyvakt som är bra finns där?{#lang_emotions_smile}

• Tingeling1981

Nån som vet om de fortfarande säljer spelande och blinkande sängmobil med fiskar från Fischer Price?? (Kostar 299kr). Köpte där för 2 månader sedan, gick sönder efter 1 vecka och är för stort för att jag ska hitta nån kartong till det, går ej att montera isär helt som från början, så tänkte reklamera det på lördag och vill sååå gärna ha en likadan i utbyte =).

• Tingeling1981

Nu spekulerar alla här ( så även mina systrar här hemma) i huruvida det är bra att åka på lördag eller ej... Om man kommer tidigt borde det väl inte vara såå lång kö, eller vad säger ni som är vana och rutinerade?! Förvisso är det barnbidrag denna vecka men lönen kommer ju inte förrän nästa vecka då även höstlovet börjar..?! Känns som att fler åker då?!

• Tingeling1981
    Dundermamman skrev 2010-10-20 17:40:05 följande:
    Den fanns i lördags
    Tack! Vad bra! Hoppas den finns kvar även på lördag och att vi får en som inte går sönder den här gången i så fall =).
  • Tingeling1981
    Gaztongirl skrev 2010-10-21 23:14:37 följande:
    Gick faktiskt och tänkte på det idag, hur sjutton klarar man av att vara där när det är massor av folk. Jag tyckte det var mycket idag och speciellt vid leksakerna var folk tokiga. Vid damkläderna blev jag flera gånger av med sådant jag lagt i vagnen. Hm varför kan folk inte leta upp själva eller istället fråga.
    VA? menar du att folk tagit sånt du lagt i vagnen? Hur orkar en del med att vara så dumma, slutar faktiskt aldrig att  förvånas.... Peppar, peppar har jag inte varit med om det själv.. Vet man var man ska sluta ställa vagnen då...
  • Tingeling1981

Oj så många bara här som åker imorrn, vi åker vid 7-tiden så hoppas vara framme vid 8-8:30. Ser att det hade varit lugnt idag, undra om det kan vara lugnet före stormen = mkt troligt... Eller så kanske det är mitt önsketänkade att många skjutit upp sina resor som bor i snöoväders-områdena. Hoppas Solig

• Tingeling1981
    Enensammamma skrev 2010-11-04 16:28:55 följande:
    Men LOL, jobbar på Gekås eller?

www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...
    Ja och det var ju inte så lite personen höjt priserna innan utgångspris... Är det inte typ 10-15 000 man får tjäna skattefritt (chansar)?!...

Tur man varit på Ge Kås och känner igen priset på en del grejjer. Skulle känna mig otroligt lurad om jag handlade för dessa priser på auktionen och sen kom upp till varuhuset och såg vad de egentligen kostar... Men kanske bra rör dem som vill ha sakerna och inte kan åka dit/ inte vet att de finns att köpa där, och till vilket pris....Solig
  • Tingeling1981
    charmmiss skrev 2010-11-05 08:21:56 följande:
    men hon/han är ju reggad som företagare.
    Haha, kollade faktiskt inte upp det, bara svarde på frågan som någon ställt vad man fick tjäna skattefritt. Någon nämnde att det var ju synd för personen om skatteverket knackade på dörren... Solig
  • Tingeling1981
    LillfisenE skrev 2011-02-25 15:05:51 följande:
    Finns det lära gå stol på GeKås? Kan man ringa och fråga det?
    Pris? 
    Har sett lära-gå -stol när jag varit där de senaste gångerna i höstas, men har inte någon koll på priset. Tror det "bara" finns en modell. Prova att slå en signal och fråga om de finns inne samt pris Cool
  • Tingeling1981

Vi tänkte åka på tisdag eller onsdag, någon som vet hur det är med folk så här dags i augusti innan skolstart??

Undrar över om  någon vet om följande saker finns och vad de kostar:

*Skrållan-docka
    *Duplo/Lego (storlek "större" från ca 1 år)
    *Bobby Car, eller liknande lite rolig "bil"
    *Gummistövlar Tretorn eller Viking ( i vilken skobutik, vet att GeKås inte brukar sälja)
    * Överdragsbyxor till utelek (någon som har tips, dottern ska snart börja förskola och eftersom hon är första barnet har jag inte så mycket erfarenhet av dessa.. står på "att-ha" -listan!

• Tingeling1981
    Lattjo skrev 2011-08-08 09:38:04 följande:
    Skrållan kostade 249,- när vi var där för några veckor sen (möjligen 279,-, jag lyckades glömma kvittot hos svärföräldrarna efter semestern) . När vi var där fanns det några olika att välja mellan.

Duplo fanns det men jag kollade inte priset då dottern redan har så mycket men det vanliga legot var lite billigare än i affären iaf.

Bobby Car tror jag kostade 339,- eller däromkring. Den fanns i blå, röd och rosa. Svärföräldrarna inhandlade en rosa till dottern som fullkomligen älskar den och just i skrivande stund sitter och åker runt på golvet ;)

Gummistövlar får man väl köpa på Sko Bo eller vad det heter för vi hittade inga inne på Gekås iaf. Jag tyckte inte det var några jätteskillnader på pris mot hemma faktiskt. Nu kollade jag inte speciellt på Viking och Tretorn men jag vart besviken på att dom var så pass dyra som dom ändå var då detta stod på listan till sonen.

Överdragsbyxor fanns men jag minns inte priset tyvärr men runt 100-150,- tror jag det var.
    Massa tack för infon =)
  • Tingeling1981

Var precis inne på bloggen och såg att de säljer  köksmaskinen Hercules från OBH Nordica.

Någon som vet priset??

• Tingeling1981

Någon som vet om våtservetterna i vit/blå förpackning med gul text (tror färgfördelningen är så) som det står K.U.N.G.H på finns?? Kostar typ 5:95 eller 6:95. Har alltid gjort det förut iaf... Har köpt dem jämt de senaste året när vi varit där men sist jag var där i början på augusti fanns de inte. Är ju jättebra och bra pris!!!

Fortsätter tjatet lite grann ifall det är nån som vet vad det finns för Dockvagnar, pris?

Ska åka på onsdag och hoppas på att det inte är för mkt folk. Nån som vet hur det kan vara en dag mitt i veckan efter löning och i anslutning till nära på julen??? Kollade på webkameran vid 9-tiden imorse = ingen kö och knappt nåt folk men så kollade jag vid 10:30. Jisses!! Men så är det ju också lördag efter lön....

Längtar efter att få shoppa loss, kommer bli mycket julklappar till dottern =). Knäppt att man kan längta så mycket efter att få springa runt o bränna pengar...  Bor nog en liten shopping- Demon inom mig. Hehe

• Tingeling1981

Är det någon som vet om de har fått in våtservetterna som har en blå-vit förpackning med gula bokstäverna KUNGH på och som kostar 5:95? De har haft dem förut men de sista gångerna jag varit där har jag inte sett dem. Är ju både billiga och bra!

Undrar också om någon har koll på om Sko-Boo har Tretorns gummistövlar till barn i strl 23/24 i butiken (har också funnits tidigare) och om ni även kommer ihåg priset skulle jag bli glad om ni delade med er Cool.

• Tingeling1981
    Skit i det du skrev 2012-09-30 07:56:05 följande:
    Äntligen hittade jag er ;)

Jag undrar om någon vet vad de tar för MAX-böckerna på Ge-Kås?
     Köpte i våras och tror de kostade 39kr styck. Hade vid det tillfället 3-4 olika.
  • Tingeling1981

Någon som vet om de har den sjungande Elsa- dockan med låten "let it go" samt sängkläder i standard storlek från Disney filmen Frozen / Frost , samt gärna pris? :)

Svar på tråden Gekås vol 14