Gekås vol 14
Någon som vet om det finns någon bra skötväska till ett hyfsat pris? Kanske någon som har en bild i så fall?
Undrar även om babyvakt som är bra finns där?
Någon som vet om det finns någon bra skötväska till ett hyfsat pris? Kanske någon som har en bild i så fall?
Undrar även om babyvakt som är bra finns där?
Nån som vet om de fortfarande säljer spelande och blinkande sängmobil med fiskar från Fischer Price?? (Kostar 299kr). Köpte där för 2 månader sedan, gick sönder efter 1 vecka och är för stort för att jag ska hitta nån kartong till det, går ej att montera isär helt som från början, så tänkte reklamera det på lördag och vill sååå gärna ha en likadan i utbyte =).
Nu spekulerar alla här ( så även mina systrar här hemma) i huruvida det är bra att åka på lördag eller ej... Om man kommer tidigt borde det väl inte vara såå lång kö, eller vad säger ni som är vana och rutinerade?! Förvisso är det barnbidrag denna vecka men lönen kommer ju inte förrän nästa vecka då även höstlovet börjar..?! Känns som att fler åker då?!
Oj så många bara här som åker imorrn, vi åker vid 7-tiden så hoppas vara framme vid 8-8:30. Ser att det hade varit lugnt idag, undra om det kan vara lugnet före stormen = mkt troligt... Eller så kanske det är mitt önsketänkade att många skjutit upp sina resor som bor i snöoväders-områdena. Hoppas 
Vi tänkte åka på tisdag eller onsdag, någon som vet hur det är med folk så här dags i augusti innan skolstart??
Undrar över om någon vet om följande saker finns och vad de kostar:
*Skrållan-docka
*Duplo/Lego (storlek "större" från ca 1 år)
*Bobby Car, eller liknande lite rolig "bil"
*Gummistövlar Tretorn eller Viking ( i vilken skobutik, vet att GeKås inte brukar sälja)
* Överdragsbyxor till utelek (någon som har tips, dottern ska snart börja förskola och eftersom hon är första barnet har jag inte så mycket erfarenhet av dessa.. står på "att-ha" -listan!
Undrar om någon har koll på om det säljs dockvagnar; märke, färg, pris?
Var precis inne på bloggen och såg att de säljer köksmaskinen Hercules från OBH Nordica.
Någon som vet priset??
Någon som vet om våtservetterna i vit/blå förpackning med gul text (tror färgfördelningen är så) som det står K.U.N.G.H på finns?? Kostar typ 5:95 eller 6:95. Har alltid gjort det förut iaf... Har köpt dem jämt de senaste året när vi varit där men sist jag var där i början på augusti fanns de inte. Är ju jättebra och bra pris!!!
Fortsätter tjatet lite grann ifall det är nån som vet vad det finns för Dockvagnar, pris?
Ska åka på onsdag och hoppas på att det inte är för mkt folk. Nån som vet hur det kan vara en dag mitt i veckan efter löning och i anslutning till nära på julen??? Kollade på webkameran vid 9-tiden imorse = ingen kö och knappt nåt folk men så kollade jag vid 10:30. Jisses!! Men så är det ju också lördag efter lön....
Längtar efter att få shoppa loss, kommer bli mycket julklappar till dottern =). Knäppt att man kan längta så mycket efter att få springa runt o bränna pengar... Bor nog en liten shopping-
inom mig. Hehe
Är det någon som vet om de har fått in våtservetterna som har en blå-vit förpackning med gula bokstäverna KUNGH på och som kostar 5:95? De har haft dem förut men de sista gångerna jag varit där har jag inte sett dem. Är ju både billiga och bra!
Undrar också om någon har koll på om Sko-Boo har Tretorns gummistövlar till barn i strl 23/24 i butiken (har också funnits tidigare) och om ni även kommer ihåg priset skulle jag bli glad om ni delade med er
.
Någon som köpt örontermometer på senast tiden?
Undrar i så fall vilket/vilka märken som finns samt pris?
Någon som vet om de har den sjungande Elsa- dockan med låten "let it go" samt sängkläder i standard storlek från Disney filmen Frozen / Frost , samt gärna pris? :)