• Binan

Gekås vol 14

Någon som vet om de fortfarande finns solhattar kvar?
    Ska ner på onsdag och önskar helst en hatt med tyg ner över nacken till sonen.
    Någon som sett en sådan?
    Finns de soldräkter där?

Tack :)

• Binan

Hoppas hoppas de finns kvar! Vill så gärna köpa en sån zunblock :) ska hålla i plånboken innan ja åker ;)

• Binan

Var där idag. Lagom med folk men ont om tid ;) fattar inte hur man hinner allt på en dag! Får bli husbil nästa sommar och ta de på två dagar :)
    Har ni några bra tips hur man hinner med det man ska på kortare tid??

• Binan

Lista har ja alltid men i ordning på hur de ligger var smart! De ska ja komma ihåg till nästa tripp :) tack!

• Binan

Ska ner snart och tänkte köpa lite filmer till sonen. Men ja har sån ide torka så frågar er om tips på fina filmer till en (till jul) 1 år 8 månaders, som finns på Ullared.
    Tack!

• Binan

Var där idag med och håller med nirakanna2 att de var mycket folk!! Men fick handlat en hel del julklappar :)
    Jag tog en del bilder på de ja plockade till mig. Tog kortet på hyllan med leksak och pris i samma kort.
    Är de nått ni vill ha i bildtråden?

• Binan

La upp bilder igår på lite ja köpte med prislappen i bild :)
    Var väldigt bekvämt att ta korten på leksak+prislapp eftersom jag köper julklappar till sonen från andra i vår omgivning. Skulle aldrig komma ihåg alla priser annars. ;)

• Binan

Refillpåsarna passar angelcare och kostar 49:- tror ja. Luktar lite mer en originalet bara.

• Binan

Tingeling1981:
    Ja letade efter dom när ja va där den 12/11 men de fanns inte då heller. Tyckte med de var bra!

• Binan

Hej! Vet ni om det finns angryBird kuddar/mm kvar på Gekås? Ska dit på lördag och julhandla.

• Binan

Hej!

Någon som sett varseljacka/overall till barn?

Köpte en gul till sonen för två år sen men nu e den för liten.

Svar på tråden Gekås vol 14