• AochJsMamma
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-08 20:15:32 följande:
    skönt att du skriver det här, vi köpte en braun termoscan på gekås i maj till vår kommande bebis. är det en sån ni har?
    Bebis i magen - BF 4 september
    vi är som sagt jättenöjda. Så den säljs på Gekås, vad kostad den? när jag var gravid sålde de inte den..
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-06-08 20:22:53 följande:
    Jojo..den såldes även 2007 för vi köpte den när jag var gravid med Max. Men som vanligt med Gekås sortiment så finns vissa saker alltid,andra nästan alltid,en del ibland och när man verkligen behöver något specifikt så är det tvärslut
    ★(¯`°•.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.•°¯)★
    jaha, där ser man. Vi frågade nämligen när vi var där, och fick till svar av Gekås att den aldrig sålt sdär, och att de inte sålde den då. Jaja, vi köpte den för ett lägre pris än Apoteket ändå, på Media Markt.
  • AochJsMamma
    Elins mamma 2010 skrev 2010-06-08 20:25:33 följande:
    den kostade 349 kr, ett fynd! kostar ju dubbelt annars ju..
    Bebis i magen - BF 4 september
    oj, ja DET var billigt! Tror vi betalade 450 - 500 kr, kostar väl 700 på apoteket..?
  • AochJsMamma
    Pigelinen skrev 2010-06-10 19:30:27 följande:
    Vi har en Philips från GeKås, är drygt 2 år nu och är kanon nörjd! Räcker så långt så att om grannen har samma kanal så får vi in hennes dotter trotts att de bor på andra sidan vägen och det är ett garage imellan och en STOR gräsmatta.Så nu har vi olika kanaler!
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
    samma här, vi är oxå supernöjda med vår Ullareds köpta Philips!
  • AochJsMamma
    winters skrev 2010-06-09 08:09:44 följande:

Den är av märket Fladen om du vill kolla upp den, är säkerr tror jag.t bra, det är ju ett känt märke.

Vi har Baltic till vår son och är jättenöjd med hur den sitter på honom, har som tur inte behövt pröva på flytegenskaperna ännu, men han ser ut som en Michelingubbe, så det ska nog bli bra! :)

Vår är köpt i en båttillbehörsaffär i Göteborg, men de finns även på Clas Ohlson, kostar 299 där tror jag.

Oscar 091001
    tack! Då kanske man lika gärna ska köpa den om ni är nöjda..den på Gekås kostar väl bara max en hundring mindre..är det en sån som vänder barnet till ryggläge ni har?
  • AochJsMamma

LÄste lite om Fladen nu, de verkar ju vara väldigt bra... de säger själva att de är "ledande"... ett uns av sanning måste det ju ligga i det, annars är det ju ett fall för marknadsdomstolen... Kanske får bli en sån ändå.. Obestämd
    Blev dock lite full i skratt av detta, förstår ju varför men låter lite kul...

Räddningsväst

830 

Klassisk räddningsväst för såväl barn som vuxna. Utrustad med dragkedja, bälte, SOLAS reflexer och visselpipa. Notera att småbarn inte bör använda blöjor med flytväst då denna försämrar förmågan att vända barnet rätt i vattnet.

EN

395-certifierad som Räddningsväst 100N

• AochJsMamma
    Bambusa skrev 2010-06-12 14:19:22 följande:
    jag har tänkt ha badblöjjor på dottern dom gånger vi ska ut och åka båt, dom borde ju vara bättre under flytväst.. ett tips sådär, finns ju både huggies och libero..
    smart! Har jag inte ens tänkt på, får köpa såna.
    middiz skrev 2010-06-12 15:56:22 följande:
    Min gubbe är storfiskare...har använder fladen i nästan allt, flyroverall mm..dom är jättebra!
    Vintern är ingen årstid, den är en regelbunden naturkatastrof
    låter bar det, blir att köpa en imorgon om de har i rätt stl
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-07-17 08:53:55 följande:
    Tjoho..jag lär nog inte vara ensam på Gekås idagDrömmer
    Nope, bästa Gekås väder ju! Have fun! Nåt speciellt du ska spana efter?
    Jamtland4ever skrev 2010-07-16 23:51:48 följande:
    Hejsan. Skulle kolla om någon vet om ullared säljer bärsele och hur mycket det kostar? Funderar på att åka dit och handla hem saker innan mitt barn kommer.

Finns det några tips om vad jag inte får missa i ullared till bebisen?
    tycker det mesta finns för bra peng, typ sängkläder, leksaker (typ skallra etc) babygym, skötbädd etc etc etc
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-07-17 09:03:08 följande:
    Jag får hoppas att det tunnar ut lite tills jag ska hoppa in på vägen förbi...Jag ska främst köpa födelsedagspresent till min gudson! Men jag är även på jakt efter pysselgrejer till sonen,mönstersaxar om det finns och en ny Små Einsteinsdvd- jag har sår i öronen av de vi har
    ojoj känner igen det där med sår o öronen! Nu har äntligen Alexander slutat vara besatt av Teletubbies, ett tag höll jag på att få fnatt av de där hiskeliga sakerna.. Små Einsteins är poppi shär med, har ingen film dock, men visas på Playhouse Disney rätt ofta...
    ♥♥♥ ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★ ♥♥♥
Svar på tråden Gekås vol 14