• Pigelinen

Gekås vol 14

Peos Mamma skrev 2010-07-19 19:50:34 följande:
    Jag har en babytravel jogger och den första som sitter på vågrätt pinne funkar perfekt! det ända är att vagnen måste vara obromsad när man kopplar på ståbrädan ...sedan går det att använda bromsen som vanligt!
    okki vad bra, jag hade hört att den inte passade... då kanske man kan köra på den då. TACK
    Det som sägs på familjeliv stannar här!!!
  • Pigelinen

hade tänkt och åkat ner innan dagisstarten men så har vi nu köpt hus som vi tillträder i september så då är det lika bra att vänta tills efter det, kommer nog vara endel till huset som man kan behöva köpa till, lampor, ramar, gardinstänger osv... får se när vi hinner sen bara. Har en liten i magen som växer så att det knakar och jag vill inte åka för "sent".

• Pigelinen
    April Mamma skrev 2010-07-22 09:27:14 följande:
    åhhh gör det? Vad kostar dom där då?

Sko-boo vart ligger den butiken, jag såg bara skokanonen eller vad den nu heter....
    jag köpte ifjol på Skoo Boo för 599kr, tror att det kan finnas bild kvar i mitt galleri. Det bästa är att det brukar aldrig vara några problem att få de sålda på tradera när barnen vuxit ur dem så de "riktiga" priset blir inte många kronor.
  • Pigelinen

jag köpte dessa jenas i våras på GeKås (klickbar bild) för 99. Storlek 92. De är tunna och jätte mysiga. Min dotter använder dessa massor.
    Rosabodie stl 86 35kr, Jeans med mudd stl 92 99kr, galonvante (ofodrad) 30kr, Blommig klänning stl 92 (stor) 80kr, grön klänning stl 92 40kr

• Pigelinen
    lindalake skrev 2010-07-26 19:00:09 följande:
    hihi, glöm min fråga. de hade ju fortfarande öppet (till 19) så jag ringde de hade precis fått in outletskor! men, jag ska ju inte ner än så, men de har undanställning i tre dagar så jag ska ringa innan och ställa undan, perfekt ju! wihoo. bara det kommer isf göra att Ullaredsbesöket blir lyckat
    fick du priset också över telefon?
  • Pigelinen
    eelina skrev 2010-07-27 13:17:46 följande:
    angående skor.. nån som vet om det finns (och vad dom isåfall kostar) ecco,viking eller superfit vinterstövlar till barn?? ca strl 28 lr så
    i fjol kom de in senare. kommer inte ihåg när men när vi var där så hade de precis börjat komma in och det var efter att skolorna kommit igång.
  • Pigelinen
    Pigelinen skrev 2010-07-27 15:12:30 följande:
    i fjol kom de in senare. kommer inte ihåg när men när vi var där så hade de precis börjat komma in och det var efter att skolorna kommit igång.
    kollade på bilderna i mitt galleri, ifjol var jag nere 2/9 o köpte vinterklädern o skor men då hade skorna precis börjat komma in så jag skulle tippa på att det dröjer någon månad till.
  • Pigelinen

hur är det nu med angivelsen om vattenpelare.. hur hög siffra ska det vara för att vara riktigt vavttentät och inte läcka in?

Hur hög siffra har skaloverallen?

• Pigelinen
    eelina skrev 2010-07-30 09:27:17 följande:
    förvandlades tråden till en pop-lindex-kappahl tråd!?  :P
    hihi tror jag inte men det är ju bra att jämföra olika plag speciellt priset. OCh ALLT är ju inte billigt på GeKås om man har rabbatkuponger osv

Vi har bara köpt regnkläder på GeKås tidigare och varit nöjda med dem, i helgen glömde vi de hemma när vi var borta och det öste ner så vi fick köpa nya (det var dax stras ändå men jag hade tänkt vänta till GeKås) men jag blev så förvånad när Lindex tog 199:- för byxa o 249:- för jacka, samtidigt som Intersport tog 400kr för ett helt sett Didriksons. Kommer inte ihåg men har för mig att jag köpt på GeKås ett helt sett för under 200:- Men nu har ju Didriksons ett hyfsat andrahandsvärde som inte altid GeKås har.

På tal om andrahandsvärde... måste bara berätta... jag köpte en röd jacka i storlek 74 förra våren till dottern på GeKås en jättefin och den var i nyskick när hon växte ur den så jag satte ut den på tradera, tror att jag satte ut den för 25kr (den hade kostar 149kr ny) gissa om jag blev förvånad när den inte slutade fören på 250kr... gisses...o den som köpte gav mig toppbetyg och sa att hon tyckte att den var superfin och var jättenöjd....
  • Pigelinen
    Enensammamma skrev 2010-07-30 09:37:59 följande:
    Didrikssons har ju bara 2000 i vattenpelare så det  är inte ett sånt bra val iaf
    jasså, konstig, på lappen som satt i står det 5000... (var tvungen att gå och kolla och jo 5000 står det allt så det är nog olika på olika plagg men regnkläderna är 5000 som jag köpte)
Svar på tråden Gekås vol 14