• firepuzz

Gekås vol 14

hej. jag ska ner nästa helg och undrar vilken amningsbh är bra? och vilka våtservetter/tvättlappar är bra där nere?

• firepuzz

okej kom gärna med era tips om amningsbh och våtservetter ocht vättlappar=)

• firepuzz

kom gärna med tips på andra saker man inte får missa där nere=)

• firepuzz

på lördag åker vi och vad får man abslut inte missa att köpa till en bebis som kommer i december?

• firepuzz

vad ska man köpa resp inte köpa till bebis som kommer i december. åker ner i helgen

• firepuzz

får ju en från babyproffsen=) inte hämtat den än bara... tips på våtservetter och tvättlappar? om det finns någon mer som har åsikt?

• firepuzz

jo det vet jag men gekås har ju också så man kan ju handla där. hört lite olika om deras refiller men ska testa i allafall

• firepuzz

pippitröjan för vuxna fanns inte i helgen

• firepuzz

jag var nere för ca 3 veckor sen då fanns det dom vita tjocka och tunna strumpor sen fanns det svart och vit randiga och rosa vit randiga. det är det jag minns i babystrumpor.

Jag köpte laban babybok som man ska fylla i ca barnets första år. den kostade 89,95

• firepuzz

jumpsuit till  vuxen kostar 179 kr. jag ångrar så mycket att jag inte köpte en till

• firepuzz

lammulls filtarna kostade 149 kr i allafall dom rosa so jag såg sen fanns det dom med usa flagga på men vet ej pris

• firepuzz

ang kuddarna på babyavdelningen. vi köpte dom små för vagn/vagga ch även dom för spkälsäng. dom för spälsäng har vi tvättat flera gånger och dom är som när vi köpte dom. den för vaggan är inte tvättad ännu

Svar på tråden Gekås vol 14