• Bambusa

Gekås vol 14

tack för tipsen på skor, ska absolut till ullared i höst hör jag.. trots 63mil enkel resa.. hon hade nå pax stövlar förra vintern, som en tjej på nån skobutik rekomenderade för hennes kalla fötter, och ullsula i och ullsockor, jo tjena, hennes fötter var illröda och iiiskalla redan vid -10 å de var utrymme kvar i dom,annars blir de ju kallt därför..  så då fick hon ha fårskinns tossor å sitta i åkpåsen när d var kallt, sen gå när de var mindre kallt..  

nån som provat gekås vinteroveraller för barn i riktigt kyla, under 10minus?? man kan ju ha ull underställ med..

• Bambusa

ruso, grattis till viktminskningen, kan du inte smitta av dig på mig Oskyldig  sisådär 4strl mindre skulle sitta fint!!
    jag hade tänkt åka i oktober å köpa vinterkläder.. har en skaloverall i som var stooor i våras som hon kommer ha tills dess, tror hon kommer kunna ha den nästa vår med.. hoppas den kommer hålla bra, en pick-a-boo..

• Bambusa
    Ruso skrev 2010-07-22 22:28:41 följande:
    Jag smittar gärna, hoppas det smittas via nätet bara!

Pick-a-boo har jag haft flera omgångar, det var den jag fick reklamera också... har även skalset från dem. Hoppas, hoppas de kommer in nu i höst igen, de är precis perfekta tycker jag, lagom tjocka och med tejpade sömmar... och fina färger!!
    jadu, om de kunde vara så bra ändå...  ja, de lilla hon hann använda den i våras tyckte vi den va bra.. å billig Skrattande
  • Bambusa

fårskinnstofflorna köpte ja på marknad.. höll koll på tradera med, men hittade inte hennes storlek, å dom ja sen köpte vart stora,så ibland tappade hon dom.. så hon kommer nog kunna ha dom i år med när hon ska sova ute i vagnen..

• Bambusa

jag hatar ikea för sina egna mått på allt, hade ju tom mindre spjälsängar förr, 55*115cm ist för 60*120 som alla andra är... har några spjälskydd i äkta gammal retrostil från ikea, men ja dom är ju för små för våran spjälsäng *grr*  så ena fick bli en sittvagns dyna istället.. älskar spjälskydd och har hur många som helst..  köpte på second hand för 20 spänn innan ja ens var gravid.. haha..

• Bambusa

såg body på cubus i strl 98 idag, och har 2 i 104, men om ja kommer hinna använda dom är en osäkert.. så fort hon är torr åker bodysarna undan, men ja älskar bodysar,hon är 19mån, har dock lärt sig knäppa upp dom Rynkar på näsan lika med hela pyjamasar, så braa.. speciellt när de är lite kallare..

• Bambusa

nån som vet om de går bussar mellan ullared och göteborg? om man lär byta buss gör inget..

• Bambusa

tack för info om bussar/tåg! killen vill inte köra i 8-9timmar (ja har inget körkort) å ja tycker shoppingrese-bussarna stannar på tok för kort stund.. så då kom vi på ett alternativ.. Skrattande ska ju ha med oss dottern på 1½år så då är de skönt med lite pauser och byten.. vill åka NUUUU!!!!!!!!

• Bambusa

nån här som har koll på dh´juravdelningen,närmare bestämt hundarnas hörna?? är ute efter en klövjeväska eller fler om dom är billiga.. så slipprer dom slåss om vem som ska bära godiset..Flört storlekar skulle vara intressant att veta med..

• Bambusa

ja de va de inlgget som jag fick veta att dom har, nån som vet pris och storlekar på klövje väskorna till hundar??  

Svar på tråden Gekås vol 14