• Smultronhjärta

Gekås vol 14

http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:ErXuMAmglX1hWM:http://3.bp.blogspot.com/_TQRcsAg0lP0/Swuk4xc2-XI/AAAAAAAAAXU/NtUNn4fRLBw/s1600/gek%C3%A5s.jpg

Här samlas vi och diskuterar allt om shoppingparadiset Gekås i Ullared såsom utbud,fynd,storlekar,priser etc.

Kom ihåg att det inte är tillåtet att efterlysa eller skicka bud i tråden- det får man isf sköta via inbox annars riskerar tråden att stängas.

För info om öppettider, köstatus,kameravy eller happenings på Gekås kolla in:
    www.gekas.se/

Bildtråd:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m50894492.html

Missa inte att kolla in Gekåsbloggen:
    gekasullaredbloggen.blogspot.com/

Här kan du läsa om och se programmet Ullared på Kanal 5:
    kanal5.se/ullared

Länk till föregående tråd där man även kan hitta länkar till äldre trådar/bildtrådar:
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m48922593.html
    {#lang_emotions_flower}Varmt välkomna{#lang_emotions_flower}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-05-10 11:14
    Pristråden
    www.familjeliv.se/Forum-5-88/m52120528.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-27 19:55
    Här är länken till NYA Gekåsbloggen
    www.gekas.se/blogg/latest
  • Svar på tråden Gekås vol 14
  • This is me
    Casiopeja skrev 2011-09-01 15:42:15 följande:
    Någon som vet om dom säljer depend nagellack? Har ett favorit som verkar vara slut här där jag bor... Tänkte köpa på mig ett lager om det finns därnere

Dom små flaskorna va? I sånnafall finns det Skrattande
  • Veronica 223
    Bubblan2 skrev 2011-08-31 23:10:51 följande:
    Vad tycker vi om dagens "stora" nyhet då?

mediaagent.infopaq.net/OpenMedia/a.aspx?s=Inf...

Gekås startar matbutik...låter ju lite större än vad det egetnligen är men...  
     Jag tycker ju att matavdelningen är mest ivägen...
    Jag åker långt och har ingen möjlighet att ta med varor som behöver kyla.
    Visst, kylbox funkar ju iofs men är det länt mödan?!  

Att jag tycker att matavdelningen mest är i vägen är väl mer att när jag väl kommer ner mot kassorna är jag så trött och har så ont i fötterna att jag vill ta mig till kassan, betala och gå ut fortast möjligt och då inser man att man ska ta sig igenom maten också...med folket som irrar omkring där.

Nej, om de vill utöka maten tycker jag faktiskt att de kan flytta ner den på källarplanet...    
    Men det finns ju många som bara har nån timme eller två dit, desutom finns kylpåsar att ha dem i. Bröd och konserver och dyl behöv ju inte kylas. Jag köpte upp mig på räkor och kräftskärtar i lake sist, mindre än halva priset mot på vanlig matbutik!
    Det går inte att bli kommunist för att lösa fritidsproblemen!
  • Bellbox
    This is me skrev 2011-09-01 16:06:25 följande:
    Jag har köpt svart stödstrumpor där när jag varit gravid (barn födda 04 &08) så vet ej om det alltid finns i sortiment kostade då 50:- stället för apotekets 150:- använde dom på jobbet då jag stod mycket. Toppen!

Jag köpte också där men om man jämförde med Apotekets så var Gekås strumpor inte på långa vägar lika bra (i alla fall inte då; de sa ju också att det var mer för flygresor) det är viktigare än många tror (om man nu vill ha effekt) att man mäter ordentligt & får rätt storlek; t.ex ska man direkt på morgonen mäta omfånget på vadens bredaste del + runt vristen...
    (¯`°?.¸ ღ ♥ ღ Stumpan ♀ 08 & Lill-Stumpen ♂ 10 ღ ♥ ღ .?°´¯)
  • Mammatillmini2008
    This is me skrev 2011-09-01 16:07:06 följande:
    Dom små flaskorna va? I sånnafall finns det Skrattande
    JA precis dom småflaskorna, vet du kanske priset med?
  • MimmiL
    Bubblan2 skrev 2011-08-31 23:10:51 följande:
    Vad tycker vi om dagens "stora" nyhet då?

mediaagent.infopaq.net/OpenMedia/a.aspx?s=Inf...

Gekås startar matbutik...låter ju lite större än vad det egetnligen är men...  
     Jag tycker ju att matavdelningen är mest ivägen...
    Jag åker långt och har ingen möjlighet att ta med varor som behöver kyla.
    Visst, kylbox funkar ju iofs men är det länt mödan?!  

Att jag tycker att matavdelningen mest är i vägen är väl mer att när jag väl kommer ner mot kassorna är jag så trött och har så ont i fötterna att jag vill ta mig till kassan, betala och gå ut fortast möjligt och då inser man att man ska ta sig igenom maten också...med folket som irrar omkring där.

Nej, om de vill utöka maten tycker jag faktiskt att de kan flytta ner den på källarplanet...    
    De som bor i Ullared vill kanske ha en vettig konkurrent till ica-butiken? Har en kompis som på tal om detta envist hävdat att det borde finnas en särskild kassa på gekås för lokalbefolkningen som bara vill köpa bakplåtspapper utan att stå i långa köer Tungan ute
  • Smultronhjärta
    MimmiL skrev 2011-09-01 21:45:23 följande:
    De som bor i Ullared vill kanske ha en vettig konkurrent till ica-butiken? Har en kompis som på tal om detta envist hävdat att det borde finnas en särskild kassa på gekås för lokalbefolkningen som bara vill köpa bakplåtspapper utan att stå i långa köer Tungan ute
    Haha- tänk vad jag håller med! Är där ofta och köper inte mkt var gång. Snabbkassan är min bästa vän
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • Agnes och Ville

Är det någon som vet hur deras babywatchers är?

• Isabelle och Casper
    Casiopeja skrev 2011-09-01 21:21:04 följande:
    JA precis dom småflaskorna, vet du kanske priset med?

Jag tror att dom kostar 10 eller 15kr