• jojojojojo

Gekås vol 14

taru skrev 2010-11-03 19:57:34 följande:
    puffffff.....
    har aldrig sett det iallafall
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo

BADSTOL finns å jag tror de kostar 159 eller 169:- nu

• jojojojojo

någon som vet pris på baby pulka? (om det finns)

Selma 2010-06-12
  • jojojojojo
    Toppen9 skrev 2010-11-14 20:54:29 följande:
    Babypulka 139kr, finns en våning ner!
    tack  :)

på onsdag åker jag å mamma å lillan ner å skall handla :)
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo

Hur va det med folk idag?
    Ska ner imorgon å hoppas på lagom med folk

• jojojojojo

Hehe hade varit något! Har lillan med mig så det blir kundvagn med babysitter iallafall!

• jojojojojo

Vi har inte brådska, vi åker så vi e där när de öppnar, min mamma ska inte på samma avdelningar som mig, så hon får ta den lilla medans jag tar leksaks avd å barnkläder så slipper jag ta med vagnen dit iallafall!

• jojojojojo
    Moonlight83 skrev 2010-11-16 20:12:58 följande:
    Påväg hem från ullared.har aldrig varit med om så mycket folk en vardag.trångt som satan på vissa delar av butiken.ingen kö in när vi kom vid 10:30 men var lång kö ut vid 18:30 tiden.mycket av det som Stod på listan var tyvärr slut
    samma här!
    vi va där från att det öppnade till kl 17.. har ALDRIG varit där så länge!
    dock tog vi det lugnt då vi hade lillan med oss, å jag å mamma hade hela dagen på oss!

hade dock tur i kön ut, mamma lyckedes hitta en kö med bara 4 pers framför som hade kundvagnar fylda till 1/3 del, så vi kom ut snabbt!

dock lyckades jag glömma lillans filt som mormor sytt, när vi testade pulkan, å när jag kom på det ca 20 min senare va den borta :(

hoppas någon lämmnat in den efter att vi åkt hem!
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo
    LeeLoo82 skrev 2010-11-17 08:17:13 följande:
    glömde ju det viktigaste... Åkpåsarna? har de kommit in igen? Det måste de ha gjort. Finns de ff i svart, grå eller röd?
    jag fick tag på en åkpåse igår, men vi va där nere det första på morgonen, å det fanns inte jätte många, så jag förstår att de tog slut snabbt!
    fanns bara svarta ialalfall
    Selma 2010-06-12
  • jojojojojo

Köpte TP digital för 99:- i tisdags!

Spelade det igår å det va kanonbra, inte massa kort att hålla reda på, kopplas till datan å få över 1600 nya frågor i olika kategorier, bestäm vilka olika kategorier du vill ha beroende på vilka du spelar med!

Kanon helt enkelt! Rekomenderas starkt
    Spelplanen är som vanligt!

Svar på tråden Gekås vol 14