• Bambusa

Gekås vol 14

när börjar höstrushen??  fundera på åka v41.. bra ide?

• Bambusa
    hella23 skrev 2010-09-01 11:19:52 följande:

Är det någon i linköping med omnejd som är sugen på att åka till Ullared?
    Jag har bil och skulle gärna vilja ha sällskap ner för en heldag med shopping.

åh, hade du bara skrivit gävle istället hade ja kommit springande!!!
  • Bambusa
    Dundermamman skrev 2010-09-01 18:40:55 följande:
    V. 41 brukar vara en bra GeKås-vecka , jag ska själv åka dit den veckan även i år
    Drygt 2 veckor efter lön och veckan före barnbidrag
    Dessutom brukar det inte vara höstlov så tidigt, däremot v. 44 brukar det vara jättemycket folk!
    åh va bra, nu lär bara sambon övertalas, ja har inge körkort.. 63mil enkel resa Oskyldig  ska ha dottern på 22månader med oss med,sova minst en natt nånstans innan hemresan.. våras hyrde vi ullaredsstuga,kändes lagom,förutom att inte spjälsängen dom hyrde ut gick in genom dörren till sorummsdelen Skrikandes men d gick ju å kolla på tv ändå, hon slockna efter en heldag inne på gekås.. å vi med..hehe..
  • Bambusa

nå bra tips till 2åring,fyller år 4dagar efterjulafton,så de blir mkt på en gång... ska till gekås nästa månad.. men även sånt som kanske inte finns där..  hon har spis,rutchkana och hoppåsna (uppblåsbar) docksäng och dockvagnar.. pojkigare leksaker gillar hon med, så de spelar ingen roll..

• Bambusa

tack för tipsen Lovelyy,  hur mkt kostar dom garagen ute i leksaksaffärerna? snål som man är.. haha.. stog å höll i en sån där gräsklippare i våras, men  köpte den inte, nu när man hör hur mkt den kostar annars hade ja ju kunnat köpt  en iaf.. haha.. så typiskt mig..

• Bambusa
    Bippa skrev 2010-09-05 16:41:20 följande:
    jag köpte till förra barnet en ställning till badbalja. finns det fortfarande?
    ta gärna kort på filten så jag vet om det är en sådan jag menar.
    i våras fanns de iaf.. vet dock inte priset..
  • Bambusa
    LillfisenE skrev 2010-09-08 20:01:12 följande:
    jaså?
    hm.. kanske bara va utplockat när ja var där i aug.
    Får ta en tur dit om jag behöver efter förlossningen 
    vi ska dit runt den 11oktober, så om du vill kan ja köpa..
  • Bambusa
    LillfisenE skrev 2010-09-09 09:38:03 följande:
    Vore kanon isf, då borde jag fått och märkt hur det blir. Hör av dig närmre fram för jag lär glömma det :) bebisen har snott all hjärna
    ja ska försöka komma ihåg.. en nästan 2åring har lite samma effekt.. hehe..
  • Bambusa
    frasselina skrev 2010-09-10 18:59:41 följande:
    någon som vet om det finns gravidsmycke/bola på Gekås?
    Pris?
    fanns i våras för 49kr..
Svar på tråden Gekås vol 14