• Smultronhjärta

Gekås vol 14

Pikku85 skrev 2010-05-05 16:03:56 följande:
    nån som vet om dom säljer mjuklift till vagnar? och pris?
    Finns inte tyvärr..
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Smultronhjärta
    Miraklet09 skrev 2010-05-06 18:08:53 följande:
    inte vad jag tror mig veta, du hoppa du av i varberg  va, tror gekås ligger lite utanför, men går bussar till gekås från falkenberg via varberg
    Njae..bussarna går inte via Varberg utan snarare via småhålor utefter väg 154
    Annars åker man buss från Varberg som då stannar utefter 153an
  • Smultronhjärta
    Miraklet09 skrev 2010-05-07 12:32:39 följande:
    men det går ju direkt bussar te gekås från falkenberg eller varberg,,, min vännina åkte med bussen därifrån för ett tag sen
    Ja det var ju det jag menade men just ordet "via" gör ju att man kan tro att bussen går från Fbg till Varberg och sen till Gekås.Det är ju olika rutter som går från respektive stad..
    Då menade vi samma sak
  • Smultronhjärta
    Vilja81 skrev 2010-05-09 21:51:56 följande:
    Hej hej! Jag har försökt söka i forumet efter priser på några olika leksaker som jag tänkte köpa till dottern i 1årspresent. Jag ville kolla lite om det är någon mening att åka till ullared (har 40mil att köra) för att inhandla dessa. Nu hoppas jag på att någon i denna tråden vet ca priser på: Lära-gå-vagn (Brio el. Mickis) Spis (Brio el. Mickis)  Bobbycar Tackar på förhand!
    Ska du åka så pass långt så se till att ha pengar till mer grejer

Sist jag kollade var priserna:
    Micki lära gå vagn 200
    Micki spis 229
    Bobbycar 299

Brioleksaker finns det annars gott om till bra pris t ex tax,helikopter,brandbil,giraff men inte spis/gåvagn

Men priserna går både upp och ner ibland beroende på vilket pris Gekås själva förhandlar sig till vid inköp-marginalerna för pålägg på leksakerna är väldigt lite för Gekås runt 20-25% gissar jag(eftersom det var 18% för 10 år sen)
  • Smultronhjärta
    Madeleine skrev 2010-05-13 16:18:41 följande:
    Hur var det idag på gekås? Hysteriskt mycket folk eller. Tänkte åka på Lördag, undra vilken dag som är värst...
    Idag var det kö in ibland,inne var det ganska trångt men ok. Iofs så fanns det gott om människor som blir taggade av att det är trångt och kör fram som idioter med sina kundvagnar. Mina hälsenor har fått stryk flera ggr idag och jag har lika många gånger skällt ut dessa stackars hysteriska människor

Dock ska jag tillbaka imorgon vilket jag nämnde till kassörskan på Sko-Boo som kontrade med att råda mig att stanna hemma
  • Smultronhjärta
    helmag skrev 2010-05-13 19:43:44 följande:
    jag tänkte göra tvärt om åka så vi är där vid 11-12 och sen ha em där inne. vi bor över i stuga så vi ska även in på söndag.
    Är det mycket folk så är det då som det är mest kö in{#lang_emotions_dreamer}
    Ruso skrev 2010-05-13 19:50:23 följande:
    Smultronhjärta - eller annans om vet.. Hur ligger det till med de tvådelade peekaboo skalsetten? Har fortfarande inte kommit iväg som jag skulle, och det börjar bli kris här hemma... Skulle haft grön i 122 och lila eller rosa i 110, vet du hur läget är?
    Såg inga idag,kollade iofs inte såå noga men de är iaf flyttade om de finns kvar
    jessica1979 skrev 2010-05-13 20:05:55 följande:
    Någon annan som har skaloverall/set som har spruckit? Vår overall har spruckit på insidan båda benen typ vid sömmen. Det borde väl gå att reklamera eller? Nån om vet om dem har förkläde till barn och vart isf?
    Solklar reklamation! Det brukar finnas förkläde med Bamse på iaf
  • Smultronhjärta
    jessica1979 skrev 2010-05-13 21:32:05 följande:
    Smultronhjärta, min klippa Vet du kanske var i varuhuset man hittar förklädet också?
    Bland barngrejerna vid leksakerna-såg ett litet sött kitt med kockmössa,förkläde och en grytvante tror jag att det var i.
  • Smultronhjärta
    Moonlight83 skrev 2010-05-14 18:16:32 följande:
    Vi funderar på att åka den 20:e,22e eller 23:e.,20=barnbidrag och torsdag och 22 och 23 helgen efter barnbidraget.När skulle ni åka? Pris på Lära gå stol någon?
    Jag hade nog åkt 20:e

Gåstolen kostar 329 tror jag
  • Smultronhjärta

Idag var jag förbi Gekås och dagens bästa köp är ett UVset bestående av kortärmad tröja+shorts för 129:- Blått och rött med stjärnor på:
    www.zunblock.se/
    (scrolla neråt)

• Smultronhjärta
    Smultronhjärta skrev 2010-05-17 19:14:02 följande:
    Idag var jag förbi Gekås och dagens bästa köp är ett UVset bestående av kortärmad tröja+shorts för 129:- Blått och rött med stjärnor på: www.zunblock.se/ (scrolla neråt)
    Gick visst inte att länka rätt- syns under outlet/tröja kort ärm+shorts
Svar på tråden Gekås vol 14