• Bambusa

Gekås vol 14

finns de cars duplo på gekås ? isf pris?

finns de fortfarande dom tysta hjulen till bobbycar?

hur är de med igglepiggle och dom andra, kommit in fler eller tar dom slut??

filmerna med drömmarnas trädgård, är de avsnitten från tv eller egen film? hur många finns de?

• Bambusa
    Waitmstar skrev 2010-10-01 13:26:23 följande:
    Filmerna är samma som på CDON tex. Tre avsnitt på varje film. ca en halvtimma långa.

Finns totalt 8 filmer och jag är rätt säker på att de hade alla.. Möjligen att de inte hade den senaste "titta här"  Kollade inte efter de två första som jag redan har hemma iofs.. Men har för mig att jag såg dem med.

70kr styck.  
    okej, tack så mkt!!! de är dom med svenskt tal eller?    står i valet och kvalet om ja ska åka till coop å köpa en iggle idag eller chansa å kolla om gekås fått in fler om 1½vecka när vi ska dit.. hmm... man vet ju inte hud många coop har heller..  daisy och tomlibooerna skulle ja vilja ha med..
  • Bambusa
    Waitmstar skrev 2010-10-01 15:41:50 följande:
    Gick inte förbi några sortes kalenderar i måndags faktiskt..  Kommer nog in senare.

Ja, filmerna "I drömmarnas trädgård" med svensk, norskt och om det är danskt tal man får välja på :)  
    Svårt val med iggle piggle!  
    tack så mkt.. tror vi åker och köper en idag, hon pratar så mkt om "igge bigge" haha.. åker nästa söndag kväll, så vi är där till måndag morgon! tänkte käka frukostbuffe på pps sen in å shoppa loss, även om man intee sovit på hela natten, funkade i våras iaf..  även om vi somna alla 3 runt åtta på kvällen.. men finns ju int mkt att göra efter att gekås stängt heller så..
  • Bambusa
    H I L L A skrev 2010-10-02 22:34:37 följande:
    UNDERBAR personal på Gekås !!!
    Var där idag och kön ut var minst 2 timmar kl 17 Förvånad Men en snäll och omtänksam personal gick runt och fångade upp barnfamiljer och bad oss följa med till personalkassan, och slapp den låååånga kön. Guld värt!
    wow, riktigt bra ju!!!
  • Bambusa

nån som sett om igglepiggle kommit in igen?? eller vet om de kommer fler elelr itne? finns d nå andra figurer eller kläder med drömmarnas trädgård på?

• Bambusa
    Miss Obsessive skrev 2010-10-05 13:09:29 följande:
    Moonlight83 skrev 2010-10-05 12:38:49 följande:
    Badinsats till badbalja och badstol finns.Badinsatsen finns en för 39-49kr och en för ca 149-.Badstolen tillbadkar kostar 149:-
    Skötväska 199:
    Åkpåse ca 239:-
    Amningskudde 129kr
    Tack Glad

Skulle bli jätteglad över att hitta en gravid/amningskudde (helst en "rak" och inte u-formad), eftersom det börjar bli svårt att hitta bra sovställningar (sover alltid på mage annars). 

www.babyproffsen.se/produkt/visa/181  (en sån här jag är på jakt efter)

Någon som har koll på dvd-nyheter också? Tänkte köpa "Life", uppföljaren till "Planet earth" på blu-ray till sambon i julklapp. En annan sak jag funderar på är hur stövel/boots-utbudet ser ut, gärna med lite bredare skaft. Skulle också vilja få tag på en snygg vinterjacka med bra passform även för mig som är gravid. Just nu är jag gigantiskt stor upptill,  både vad gäller byst och mage och jag finner inga jackor i handeln och vill inte skicka efter när jag inte kan prova.  
    ett tipps är att rulla ett täcke,  eller sy en tub eller som ett örngott, som du fyller med ett täcke eller två.. om du inte kan sy eller inte har maskin så kan du höra av dig så går de att fixa om du fyller själv, annars blir de skyhög frakt kan ja tänka mig..
  • Bambusa
    Norrskog skrev 2010-10-07 08:11:57 följande:
    Det är inte samma mått på Gekås och Ikeas täcken! Alltså, om du köpt täcke från Ikea passar Gekås påslakan inte särskilt bra. Synd, för gekås lakan är så fina!
    jag har ett spjälsängstäcke från ikea, och gekås påslakanet satt bra på den, örngåttet däremot va lite smalare än rättstart-kudden, men de gick ändå.. 
  • Bambusa

om ca en timme åker vi, 8-9timmars bilresa framför oss, sen blir de frukostbuffe innan gekås öppnar.. lååång lista nu..

• Bambusa

vi kom fram i ullared kl 8 i måndags, på 2timmar hade de blivit smockfullt, 20.000 besökare den dagen (killen pratade med en av väktarna) lite lugnare tisdag tyckte ja, onsdag kändes vrre, men då va de tokig tid ja va inne med, 11-14..  nej, hösten r nog inget för oss att åka på.. våren får de bli..  men mkt fynd gjorde vi, men ja hade väldigt svårt att hitta kläder till dottern på 2 år.. tomt på många ställen på babytillbehören..

• Bambusa
    jenniebebisimars skrev 2010-10-15 09:04:51 följande:
    Är det nån som vet vad de hjärtformade ljusstakarna kostar på Gekås?Jag tror de heter nunäs...har sett dem i ellos katalogen bl.a...

Sedan rosa åkpåsar finns de hemma nu?Jag åker om en vecka till gekås
    rosa åkpåsar fanns i onsdags iaf..
Svar på tråden Gekås vol 14