• Ireth81

Gekås vol 14

PernillaWaxin skrev 2014-04-19 13:57:35 följande:

Hej! Jag har sett att de har sånna där förut men vet inte priset.
    Hej! Okej tack, ska kolla då :)
  • Bambusa
    4539 skrev 2014-04-17 22:52:19 följande:
    Bambusa har du bilder? Ska bo på motell i juli

nej tyvär inte.. men de var två våningsasängar som stog i ett hörn, ett köksbord med 4 stolar rätt nära ena sängen,  mitt emot finns miniköket och en garderob med tv och hatt hylla innan för dörren.. badrummet var fint och väldigt rymligt för å vara till ett så litet boende.. jag störde mig på att de inte vart mörkt där inne, då va vi ändå där i februari som sagt.. men så vill ja ha kolsvart med, hängde upp filtar med såg utebelysningar mm ändå.. rätt lyhört med om man störs av sånt, trafik i centrum, grannar mm..  grannarna hör man lika mkt i stugorna, men där är de ju inte nå trafik...  nästa gång vi åker blir de stuga igen faktiskt.. men nu har vi precis fått bebis så vi är 4 st..
  • PernillaWaxin
    Dissan skrev 2014-04-19 19:07:30 följande:
    När var där i januari hade dem det:)

Tack :) då ska jag nog kolla efter den där ist flr i vanliga leksaks affären.
  • joma2

Hej.
    Jag hoppas jag kan få lite hjälp här :)
    I juni skall jag åka till ullared för att inhandla det mesta för bebisen i magen (BF okt.) Men vad skall jag tänka på? Vad är det värt att köpa i bebisväg? Jag har skötbord och spjälsäng, men det är allt just nu.
    Detta är mitt första barn och jag är lite ny på området ;)
    Tacksam för shoppinghjälp {#emotions_dlg.flower}

• JennyL88
    joma2 skrev 2014-04-21 07:39:33 följande:
    Hej.

Jag hoppas jag kan få lite hjälp här :)

I juni skall jag åka till ullared för att inhandla det mesta för bebisen i magen (BF okt.) Men vad skall jag tänka på? Vad är det värt att köpa i bebisväg? Jag har skötbord och spjälsäng, men det är allt just nu.

Detta är mitt första barn och jag är lite ny på området ;)

Tacksam för shoppinghjälp 

Har inte varit där själv på 1år, men vet att dom har brio babyskydd. Så de är mitt hetaste tips. Dom billiga tvättservetterna trasslar bara ihop sig i packetet, mjuk och skön tror jag märket var. Är ingen rutinerad handlare där. Men ska själv dit i maj, juni för att shoppa till min oktober-bebis
    BF 15 oktober
  • 4539

Baby-sakerna är väldigt billiga så handla på er. Det gjorde jag

• Ireth81

En "dum" fråga, har de kundvagnar med "babyskydd" eller vad man kallar det. Eller måste man ha vagnen med sig? Jag och en kompis ska dit och vi behöver veta eftersom vi båda har små ocj om vi behöver ha vagnen med oss

• 4539

Ireth81 dom har sådana vagnar, fråga en väktare vid ingången så hjälper dom dig!

• 4539

Fenomena88 kolla lite längre bakåt i bloggen så finns det ett sådan inlägg