-
inte i ord sort. De har haft vid enstaka tillfällen för typ 89kr per pak tror jag att de var.FridaKarin skrev 2011-09-20 13:40:25 följande:Hejsan. Vet någon om det finns blöjor på gekås? -
När ni säger att det finns One Piece (jumpsuite), vilken storlek är det då? Och hur är de i storlek? Vår dotter är 3år
(95cm lång och väger 14kg). Skulle så gärna vilja ha en grå till henne nu när vi ska på resa, tänkte att de skulle vara perfekt att flyga i, mysigt och skönt.
-
Någon som har bilder på adventstackar (med el) gärna vita?
Sen undrar jag vad de har för sittsäckar just nu, färg o pris?
Har de Moster Huldas Äppelskalare? Fanns för 2år sedan för 99kr... någon som sett någon nu?
-
Ni proffs;) Någon som kan svara på ungefärliga mått på dessa två stakar? Höjd o bredd?? Och gärna pris?

-

Ingen som sett priset på dessa två? -
vad kostar duplo bondgård som är md i senaste nr av ulla?
-
Syrran har varit där några år den dagen och ja, då är det lugnt!Krabbolina skrev 2011-11-16 18:13:40 följande:den 23/12 måste vara en bra dag att åka dit på! -
Har sett resväskorna nu i bloggen (idag) någon som vet storlek på dem, behöver verkligen inte vara de prickiga men de ska vara den hjulmodellen, dvs 4 hjul så att man kan skjuta väskan stående. Gärna pris också!!!
-
Såg att de uppdaterat bloggen nuPigelinen skrev 2011-11-21 18:24:16 följande:Har sett resväskorna nu i bloggen (idag) någon som vet storlek på dem, behöver verkligen inte vara de prickiga men de ska vara den hjulmodellen, dvs 4 hjul så att man kan skjuta väskan stående. Gärna pris också!!!
Prickig väska:
55 cm, 31 liter
67 cm, 57 liter
Enfärgad väska:
55 cm, 39 liter
67 cm, 57 liter
78 cm, 92 liter
Men någon som vet priser på dessa? El om det finns andra som jag menar... -
Finns engångsundervattenskameror o pris isåfall? Någon som har tips på julklapp till 10årig kille, har en kompis som ska åka till GeKås åt mig men jag kommer inte på något.
Ja just det, något till min egen dotter på 11månader också...