• Pigelinen

Gekås vol 14

FridaKarin skrev 2011-09-20 13:40:25 följande:
    Hejsan. Vet någon om det finns blöjor på gekås?
    inte i ord sort. De har haft vid enstaka tillfällen för typ 89kr per pak tror jag att de var.
  • Pigelinen

När ni säger att det finns One Piece (jumpsuite), vilken storlek är det då? Och hur är de i storlek? Vår dotter är 3år
    (95cm lång och väger 14kg). Skulle så gärna vilja ha en grå till henne nu när vi ska på resa, tänkte att de skulle vara perfekt att flyga i, mysigt och skönt.

• Pigelinen

Någon som har bilder på adventstackar (med el) gärna vita?

Sen undrar jag vad de har för sittsäckar just nu, färg o pris?

Har de Moster Huldas Äppelskalare? Fanns för 2år sedan för 99kr... någon som sett någon nu?

• Pigelinen

Har sett resväskorna nu i bloggen (idag) någon som vet storlek på dem, behöver verkligen inte vara de prickiga men de ska vara den hjulmodellen, dvs 4 hjul så att man kan skjuta väskan stående. Gärna pris också!!!

• Pigelinen
    Pigelinen skrev 2011-11-21 18:24:16 följande:
    Har sett resväskorna nu i bloggen (idag) någon som vet storlek på dem, behöver verkligen inte vara de prickiga men de ska vara den hjulmodellen, dvs 4 hjul så att man kan skjuta väskan stående. Gärna pris också!!!
    Såg att de uppdaterat bloggen nu
    Prickig väska:
    55 cm, 31 liter
    67 cm, 57 liter

Enfärgad väska:
    55 cm, 39 liter
    67 cm, 57 liter
    78 cm, 92 liter

Men någon som vet priser på dessa? El om det finns andra som jag menar...
  • Pigelinen

Finns engångsundervattenskameror o pris isåfall? Någon som har tips på julklapp till 10årig kille, har en kompis som ska åka till GeKås åt mig men jag kommer inte på något.

Ja just det, något till min egen dotter på 11månader också...

Svar på tråden Gekås vol 14