• Ellien

Gekås vol 14

Tezz80 skrev 2010-08-27 07:59:59 följande:
    Vet inte om de har spelet...men spelet är himla kul! Finns att beställa över nätet annars om du letar lite, finns bra priser på boxar som innehåller flera expansioner. Vi köpte dessvärre inte så, men en kompis har gjort och det blev mycket billigare.
    Tack för ditt svar.

Jag vet att det finns på nätet, tänkte mest höra om det finns på Gekås och om det i så fall är billigare.
  • Ellien
    New mum skrev 2010-08-30 13:07:00 följande:
    ingen som vet om utbudet på mössor till pojkar..finns det några med cars? eller andra bilar på?
    Det fanns ett reaställ med mössor med cars (tror jag det var i alla fall). Låg i trådkorgarna på ytterklädesavdelningen.
  • Ellien
    elinville skrev 2010-10-05 10:43:10 följande:
    Vad kostar tripptrapptrull-look-alike-stolen??
    Om jag inte är helt ute och cyklar så är det 549kr
  • Ellien
    Tilde å Nova skrev 2010-10-17 20:21:31 följande:

Pet Shops, har de sådana på Gekås tro? Någon som vet?

Ja, det finns ganska mycket. Inte jättebilligt, men billigare än min lokala leksaksaffär i alla fall :)
  • Ellien

Åkbrädan som finns på Gekås, vad är det för märke på den? Någon som vet om den passar till Emmaljunga Scooter?

• Ellien

Såg att det skrevs om ståbrädan Buggy Board för nån dag sen. Någon som vet vad den kostar?

• Ellien
    Kaerleksbarn skrev 2011-03-29 10:46:57 följande:
    Någon som varit där nyligen och vet i fall "fiskartröjorna" till barn finns kvar och pris?
    Va med i bloggen för någon vecka sen..
    I storlek 92 kostade de 80kr om jag inte minns fel. Billigare på babyavdelningen.
  • Ellien
    Tjej 83 skrev 2011-03-30 21:19:35 följande:
    va där idag o köpte lite smått o gott, hade vägen förbi så va inge storhandling.

Men undrar en sak,  vart köper man smink eller mest läppglans till barn?

dottern ska på kalas o födelsedags barnen önskar sig läppglans....
    så vi gick på gekås idag o köpte en liten väska med lite sånt tillhörande saker som passar
    men de hade inge läppglans..
    Det har jag sett på H&M
  • Ellien
    CoolJen skrev 2011-03-31 11:20:35 följande:
    tack

Vet nån vad bälteskudden kostar och hur bra den verkar vara?
    Behöver en som komplement till stolen
    Kostar 80kr och är nästan identisk med en vi har som är köpt på Mekonomen. Vi har båda och de är likvärdiga.
  • Ellien

Jag har hört att de har en springcykel på Gekås. Någon som har info om den? Pris? Storlek? Märke? Någon som har en som kan ge ett omdöme?

Tack för hjälpen :)

• Ellien

Är det någon som vet om de säljer dator-fodral (eller vad det nu kan kallas). Tänker alltså på såna fodral man har datorn i, ingen hel väska.

Tack för hjälpen

Svar på tråden Gekås vol 14