Smultronhjärta skrev 2010-03-30 12:26:27 följande:
Fanns mycket fint "lull-lull" till trädgård t ex cementäpplen som var fina,massa "nya" lampor(eftersom jag är där så ofta så är det alltid roligt när mkt nytt kommit in),massa fint bland damkläderna-jag ville för en gångs skull köpa något där men eftersom projekt beach 2010 gäller så får jag avvakta..Men det fanns många fina tunikor,klänningar och linnen i härliga färger. På barn trotsade jag mina egna principer och köpte ett galonställ att hänga på dagis för de allra lerigaste dagarna-köpte ett knallturkost med Cars på ryggen. Fanns många Abeko också men sonen älskar Bilar och jag slipper se stället eftersom det är förpassat till dagis Underbara "lammfilten" till barn fanns nu inne igen och Mamflaskor i nya färger-ja, sånt gör mig glad Fanns en hel del Shabbygrejer såsom gardiner,dukar,klockor,plåttavlor
GAH smultronen fanns det abeko idag =S................ vad gick galonställen på de ofodrade? maxen e behov av ett ofodrat så snart det blir vår/sommarväder typ....
skönt att "jag" hann ta en sådan overall till maxen då

....
ska bli kul å få testa den på han snart.... å HOPPAS att armarna e ok... du ville inte mäta en arm =P