• 78Misan

Gekås vol 14

Sians skrev 2011-02-20 14:53:59 följande:
    Någon som vet vad deras vagnar kostar?
    2100 eller 2200 va det innan jul iaf
  • 78Misan
    Vårsolen skrev 2011-02-24 12:04:57 följande:
    Hej! jag såg nånstans att det skulle finnas elektrisk babygunga från fischer price på Gekås, är det någon som vet vad en sån kostar där?
    799 tror jag
  • 78Misan

hemma efter en tripp till ullared.... både glad o ledsen :( :) 

köpt en del babykläder, nappar, badbalja etc etc

MEN det va tur att jag vunnit en vagn på Tradera för de visste inte när de skulle få in barnvagnen igen den med 2 svängbarahjul.... nu hqade de bara sulkyn o den barnvagnen med 4 stora hjul.......

sen skulle jag ju köpt en sån baby(sitter) gunga....... den hade de fått reda på idag att de inte skulle få in fler utav så nu blir det till o leta begagnad på blocket o tradera. 

• 78Misan
    CA81 skrev 2011-03-04 00:20:58 följande:

Någon som har koll på vad de olika barnvagnarna kostar, ska ha en vagn här hemma på gården som jag inte behöver vara så rädd om bland kor och hästar, luktar ju en del.

de har bara 1 vagn o 1 sulky för tillfället. vagnen kostar 2199:- tror jag. hade jag varit du hade jag köpt begagnad på blockry eller tradera.
  • 78Misan

sen är det ju faktiskt så att endel betalar hellre dubbla priset på tradera för de vill/kan inte åka till ullared själva.

Sen tycker jag inte det är rätt att köpa på sig massor där för o sälja på tradera MEN det gäller ju nästan alla som säljer nya plagg.... de har köpt sina plagg på rea eller de här olika outlets eller salg i sverige eller danmark o får mer än dubbla priset på Tradera så egentligen ska ju alla småfolk, molo, meandi, etc etc anmälas.

Så länge man inte gör en större vinst varje år så är det väl inte olagligt. 

• 78Misan
    Längtandsfull skrev 2011-03-10 21:12:07 följande:
    Vad kostar babygungan? Finns det bara en modell? Fischer price?
    jag fick veta att de inte skulle sälja den mer för 1 v sedan den va då redan slut :( 

men om någon har varit där denna v o de har sett att de fått in så skriv gärna det för då åker jagf ner direkt för babyproffsen ville väl ha 1295:- för samma gunga 
  • 78Misan

vi har oxå en sulky från gekås den har varit kanonbra och hållt, den har ju fullt liggläge liten blir den ihopfälld går den in i bagaget på våran lilla VW POLO utan problem.

Den har varit använd mycket o med på flygresor etc. 

• 78Misan

ni som ska dit snälla kan någon kolla om de fått in fisherprice baby gunga igen.......

• 78Misan
    Vårsolen skrev 2011-03-19 11:09:20 följande:
    min mamma är där idag och hon kan inte hitta den så antar att den inte kommit in än iaf..
    tack :) då kommer den nog inte in igen..... det va ju så hon sa den tjejen jag pratade med att de förmodligen inte skulle sälja dem mer.
  • 78Misan
    Miah21 skrev 2011-03-22 13:11:28 följande:
    BMX-sulkyn hur liten blir den i ihopfällt skick. Någon som har bild eller ev mått?!
    kan fixa bild imorgon men den blir liten.... den går in i bagaget på våran lilla bil en vw polo. har vi haft mycket saker i stora bilen så bagaet har varit fullt så har vi ställt den bakom passagerarsätet. har haft våran i 3 år nu o den har varit helt suverän.
  • 78Misan
    haga81 skrev 2011-03-23 07:00:02 följande:

Ska snart åka till Ullared och tänkte köpa en solskyddsdräkt till pojken. Men jag kan inte bestämma mig om man ska ha en hel dräkt eller två delad. Vad tycker ni som har lite mer erfarenhet av sådana?

beror väl mer på ålder tycker jag..... 2 delat om det är så att de börjat gå på potta/kissa själva annars heldräkt
  • 78Misan
    Upptagen skrev 2011-03-26 19:51:10 följande:
    Wow! Typiskt att jag inte ska dit førræn om en månad, de lær vara tokslut om bara nån dag med det vrakpriset...

Jag såg på bloggen att de verkar ha en del hissgardiner, någon som vet vad hissgardinerna ligger i pris? Och vad kostar vanliga (långa) gardiner?
    de hade de där djuren för samma pris när jag va där för snart 1 månad sen så de kanske finns kvar när du kommer dit med :)
  • 78Misan
    Tant Jansson skrev 2011-09-17 13:12:20 följande:
    Näe, jag menar de jättestora påsarna med dragkedja. De är större än IKEAs blå påsar.
    jag har tagit med mg o haft i bilen o sen packat från kundvagnen in i bilen. samt är de perfekta om man åker utomlands o har vagnen med sig.

Svar på tråden Gekås vol 14