• Peak

Gekås vol 14

PetraDeliu skrev 2010-03-11 17:26:52 följande:
    någon som varit där nyligen och köpt vårkläder (mest ytter, även skor) som har bild på de
    jag har bild på ett par vårjackor i mitt galleri
  • Peak

Nån som köpt Ge-kås-almanackan och kan visa bild på hur de ser ut? Vill veta om det finns plats att skrivs och så, tänkte köpe en till julklapp men personen vill ha almanackor på ett särskilt sätt ;) Annars kan jag ju bara skänka pengar till BRIS ist ;)

• Peak
    Mia386 skrev 2011-02-02 13:58:01 följande:
    Någon som vet om det finns lakan till en 180 säng? 
    ja det finns, jag brukar köpa till vår dubbelsäng där! Det är ett märke som är bättre än de andra tror jag, har för mig att det var personalen som tipsade t.o.m så du kanske kan fråga dem Flört
  • Peak
    Sagalin skrev 2011-02-09 06:16:24 följande:
    Vecka 7-9 (eller är det 10?)
    åh nej börjar det redan nu till veckan?

Vad tror ni folkmässigt nu till helgen, lö, sö och/eller må? Tokmycket folk eller åker de flesta senare? Hade hoppats hinna innan sportloven men nu fick jag en chans och då måste man ju ta den Flört
  • Peak
    Sagalin skrev 2011-02-11 05:07:09 följande:
    Vecka 7 har bla Jönköpings län så det kan tänkas bli en del folk, men inte tokmycket, eller vad tror ni?
    hoppas inte det!!
    flickmor skrev 2011-02-11 09:57:52 följande:
    Bor själv i Jkpgs län och ja vi har sportlov nästa vecka!
    Det brukar vara mkt folk då men å andra sidan tycker jag att det är det dom flesta veckorna på året.
    Bara man är förberedd på det så brukar det gå rätt bra ändå.
    Jag är på Gekås ofta och om jag skall åka vid typ, sportlov, påsk och på semestern så brukar jag se till att
    1. Barnen inte är med.
    2 Jag skall ha mycket gott om tid. Dvs inte ha ngr tider att passa. Det är så oerhört stressande tycker jag om det är mkt folk och man ser klockan tickar iväg o man inte alls har hunnit det man har planerat.
    3. Vet att alla inte kan /har möjlighet att  tänka som jag men det är iallafall ett tips!  Att man funderar på vilka avdelningar man verkligen "behöver" gå på och vad man är ute efter. För numera tycker jag Gekås är så oerhört stort så det är svårt att vare sig orka eller hinna med hela affären på en dag.
    Lycka till o ha det så kul alla som skall åka i dagarna, ta det lugnt på vägarna bara!!!
    Hoppas folk gör roligare saker med sina barn på lovet nu då äb åker till Ge-kås Flört Jag gillar bäst att åka dit med min mamma för vi är likadana och ingen stress, kan sova kvar ibland och gå in flera ggr. Det blir ju jobbigt om man är där med någon som inte alls vill (som maken, har varit där EN gång med honom) eller nån som inte har samma shoppingtaktik där som en själv, som är klar efter typ 2h!
    Jag gillar att åka i jan/feb för då är det minst folk på hela året! Har du inte sett bilderna de lagt ut i bloggen nu i jan/feb, tomma gångar! Så vill man ju ha det!
    Nu blir det hela familjen, men funderar på att åka en gång extra och gå in själv under vår helg i småland, vi kommer bo i Falkenberg och Varberg så är det inte jättejobbigt väglag så tar jag nog en tur själv för familjen vill ju inte vara där längre, typ så länge det tar att kolla igenom leksaksavd kan jag tänka mig. Sonen har aldrig varit med så vi sa att han ska få välja lego nu!
  • Peak

nån som köpt en trådlös mus på Ge-kås? Vart 17 sätter man i batterierna?
    Såg nu när jag kom hem att förpackningen var bruten och ihoptejpad på baksidan, så hoppas det inte var en reklamerad mus nu!
    Denna är svart med vitt blommönster på. Hittar ingenstans man kan öppna den!? Ingen beskrivning finns heller till den bara arr det krävs 2 st aaa batterier.

Svar på tråden Gekås vol 14