-
ok , tack för infon.. får se om vi köper den där eller här hemma.. är inte där så ofta så skulle den gå snder blir det ju lite jobbigt... här hemma kostar den 499 krGaztongirl skrev 2010-11-04 15:17:00 följande:Ja FP fanns iaf för några veckor sedan kostade 399 och Min Första PC kostade 229 -
ok , vad är det för "spel" på den ? på fisher price är där med bokstäver osv..charmmiss skrev 2010-11-04 21:30:14 följande:vi köpte min första PC för 229kr till vår stora tjej som fyllde 4 förra lördagen. Den är väldigt bra. Hon hade en dator sen tidigare, men min man som är it-tekniker tyckte inte den var tillräckligt bra
-
ja det mesta är mycket billigare, beror ju så klart på hur långt du har att köra om det lönar sig eller intesilvanus skrev 2010-11-05 14:33:36 följande:Jag undrar om det är lönt att åka till ullared och handla julklappar typ leksaker är det billigare där än i andra butiker typ BR, toys r us mf?
har inte varit där på 10 år
-
har för mig det har disskuterats innan , men visst finns händige manny verktygen ? dem hade dottern nog blivit jätteglad för
nån som vet pris på dem ?
-
39 kr kostade denjoulies skrev 2010-11-11 20:06:35 följande:Hej. Var precis inne på Gekås-bloggen och kikade på den ursöta Beatles-bodyn. Något som varit där nyligen och sett pris på denna? Hur länge brukar produkterna finnas kvar i sortimentet? Ska ju inte ner förän början av december. -
jag ska dit antingen den fredagen den 26 nov , eller mån 29 nov , är det strunt samma när man åker då tror ni ? när på dagen är det bäst att komma ??
det var så längesen jag var där , och har inte varit där precis innan jul innan..
hur tror ni det är om man kommer vid kl 13-14 ??
-
ok , ja vi får se hur det blir...h80 skrev 2010-11-17 20:10:23 följande:idag gick jag därifrån kl 13:30-------tjockt med folk o massor på väg in -
nu är det spikat , vi åker måndagen den 30 nov !!
nu ska vi bara bestämma oss för hur dags , har ca 2 timmar dit...
håller på att skriva inköpslista för fullt
nån som har erfarenhet av deras underställ till barn ?
-
då är det den 29 då som vi ska åkaRocktroll skrev 2010-11-18 17:22:33 följande:30:e är en tisdag
-
vet nån om dem har teletubbiesdockorna ?
-
ojj vad långt du har att åka , jag tycker jag har långt som har 22 milmrseriksson skrev 2010-11-27 16:23:44 följande:hej hopp
Väskan packad...ryggan med...
Imorgon 06.45 går bussen framme vid 19.00.....bara 78 mil ......:)
Shopping hela måndagen...sedan styr bussen hem på tisdag vid 11 snåret...
Hoppas på att jag hittar allt på min lista och att vi får bra åk väder ner.... -
imorgon bär det av mot det gula varuhuset =) längtar som en tok !!!
-
ja här är det med snökaos ! har ca 22 mil , men vi har ingen brådskakattengustav skrev 2010-11-28 18:55:59 följande:Kör försiktigt, för här neråt är det snökaos. Har kommit ca 10 cm på bara några timmar. Så räkna med dåliga vägar och mycket snö.
-
Funderar på om jag ska våga mig upp till gekås på måndag , är ju löning och bävar för att det ska vara fullt med folk.. Men nu precis innan semestern ??!!
När på dagen är bäst att komma tro ? -
Ska dit imorgon , undrar om vi ska behöva stå i kö !!!