• firepuzz

Gekås vol 14

Prematurkläder har dom sålt i allafall vet inte nu. inte så mycket vad jag kan minnas men det fanns lite

• firepuzz

den vagnen med rörliga hjul är inte alls lika bra som den med 4 fasta vad jag har hört! Jag har bara känt på dom båda i affären och den med 4 fasta kändes mycket bättre. Min kompis har den med fasta hjul och är jättenöjd med denna. 499 kr kóstade den i höstas när vi var nere. vet inte om den finns kvar nu!

• firepuzz

Ja jag säger bara vad jag tycker samt många med mig när vi stod där och provade vagnar i höstas!
    Dom kanske har fått in en helt annan modell ochså jag vet inte.

• firepuzz

ja absolut. det kanske inte ens är samma vagn dom har nu som dom hade när jag var nere

• firepuzz

Resturangen där brevid burgerking säljer kebab och lite kina mat. Kina maten är ingen höjdare beställde biff där med bambuskott och biffen smakade inte bra. den hade jöttekonstig konstistens.

Men stantons är mums. Bakad potatis rekommenderar jag om ni tycker om det.
    dom har ju pizza också.

PPs därimot den pizzan är inte god. i allafall inte dom 3 gr jag varit där och gett dom ett försök till.

• firepuzz

Stantons är den bästa i Ullared men tyvärr kanske något dyrare men man betalar ju också det lilla extra som en del rätter kostar för det är mums.

• firepuzz

Jag köpte en lurvjacka till en kompis son och han använder den jämt och den är precis som ny. Underbar är den On the peak märke på den. Utan luva med hål för tummarna

• firepuzz

Någon som sett dom plånböckerna som fanns i bloggen för ett tag sedan som man kunde ha pass i? Hur verkar dom? Vad kostar dom?
    Finns dom i överhuvudtaget kvar?
    Är intresserad av dessa och jag åker ner till helgen.

• firepuzz

kan du kolla efter plånbok till pass om du är där? gärna pris färger, myntfack? kortfack?

Svar på tråden Gekås vol 14