Gekås vol 14
De e rätt stora i storleken!!
här står det lite, hade dock önskat bilder på sortimentet... www.glasogonfabriken.se/
Men nån mer kanske har varit där som kan uttala sig??
oki
pappa köpte terminalglasögon där och var nöjd, men han är ju gubbe också
hihi
Borde iaf vara värt ett besök.
sonen fick en "bobbycar" från Gekås, den är lite mindre och ska föreställa Blixten McQueen eller nåt. Tror den är tänkt som "lära gå-bil" också, men det funkar inte. Den har han åkt på sen han kunde sitta själv typ. Han åker fortfarande och är 3 år. Vi har den dock bara inomhus, funkar inte så bra ute tycker jag. Bobbycaren är ju bredare så barnet behöver vara lite större, mina är rätt pluttiga av sig.
Barn är intresserade av olika saker helt enkelt, därför det är svårt med presenttips och dylikt.
Det är finitex man ska satsa på eller? vinteroverall menar jag. vind- och vattentäta va, andas de? är de hyfsat mjuka så barnet kan röra sig i den?! Antingen hittar jag nåt på Gekås, annars blir det Pop till båda barnen. nååågot dyrare ![]()
hmm, blöjhink. kom att tänka på den där blöjhinken man får i babyproffsen/babylands pamperskartong när man väntar barn. Finns det refill till såna på Gekås? annars får jag nog kasta den för de är svindyra! och inte fasen räcker de länge heller (fast det luktade iaf inte bajs i badrummet)