• Equus

Gekås vol 14

Tack till de som svarat på mina frågor! {#lang_emotions_smile}

• Equus

Hej! Jag undrar om det är nån som vet om det på Sko-boo finns riktiga crocs ("foppatofflor") och vad de i så fall kostar. Både barn och vuxen är intressant. Tack på förhand! Glad

• Equus

Hej! Jag frågade tidigare om det fanns riktiga crocs på sko-boo, men fick till svar att de bara har kopior. Jag har fått för mig att de har riktiga nånstans, kan det vara skokanonen..? Eller är det bara önsketänkande?? Flört Någon som vet? Tack!!

• Equus
    Smultronhjärta skrev 2010-07-23 17:10:18 följande:
    Det finns på sportaffären jämte Bok-Olle!
    Tack så mycket!! Då ska jag kolla där. Skrattande
  • Equus

Någon som vet om det finns någon portabel air conditon (ac) på gekås? Pris i så fall..? Glad Tack så länge!

• Equus
    Equus skrev 2010-07-25 09:59:12 följande:
    Någon som vet om det finns någon portabel air conditon (ac) på gekås? Pris i så fall..? Glad Tack så länge!
    Puffar lite för min egen fråga...
  • Equus
    Krabbolina skrev 2010-08-03 09:27:32 följande:
    jag gillade deras bodies när Lukas var så liten så han använde såna. Nu använder jag det knappt på honom.

Men jag var där i våras och alla pojkkläder var mörka och dystra trots att det var sommarkläder. Jag gillar kläder med lite färg. Och helst inte en massa monstertryck, eller döskallar, eller text som är meningslös. Byxor hittade jag inte alls till honom, jo, mjukisbyxor. Men inga snygga jeans.

Det enda jag har gillat riktigt mycket är deras ytterkläder och pyjamasar fast de har varit små i storlekarna!

Blir nog en runda dit i höst igen.
    Hej alla inblandade i pojkklädesdebatten! Glad Ville bara berätta att jag blev positivt överaskad när jag var på gekås i förra veckan och köpte kläder till sonen (stl 80 och 86). Hittade kläder i både grönt, orange, rött och lila förutom det vanliga i blått, grått osv. Är jättenöjd!!
  • Equus

Hej!

Jag undrar om det är någon som vet om det finns yogamattor på gekås? Märke? Pris? Tack tack! Skrattande

• Equus

Hej!
    Någon som vet vad det är för märke på springcykeln/balanscykeln som finns på Gekås? Tack på förhand!

• Equus

Är också intresserad av tramptraktorn som de visade i bloggen :) Någon som vet pris på den? Tack tack! :)

• Equus

Någon som vet om de säljer Nintendo Wii-konsoler? Och vad de i så fall kostar? :)

• Equus

Jag undrar också över springcyklarna. Finns det flera olika? Storlek? Märke? Tack!!

Svar på tråden Gekås vol 14