Gekås vol 14
Tack till de som svarat på mina frågor! 
Tack till de som svarat på mina frågor! 
Hej! Jag undrar om det är nån som vet om det på Sko-boo finns riktiga crocs ("foppatofflor") och vad de i så fall kostar. Både barn och vuxen är intressant. Tack på förhand! 
Hej! Jag frågade tidigare om det fanns riktiga crocs på sko-boo, men fick till svar att de bara har kopior. Jag har fått för mig att de har riktiga nånstans, kan det vara skokanonen..? Eller är det bara önsketänkande??
Någon som vet? Tack!!
Någon som vet om det finns någon portabel air conditon (ac) på gekås? Pris i så fall..?
Tack så länge!
Tack så länge!
Ville bara berätta att jag blev positivt överaskad när jag var på gekås i förra veckan och köpte kläder till sonen (stl 80 och 86). Hittade kläder i både grönt, orange, rött och lila förutom det vanliga i blått, grått osv. Är jättenöjd!!
Hej!
Jag undrar om det är någon som vet om det finns yogamattor på gekås? Märke? Pris? Tack tack! 
Hej!
Någon som vet vad det är för märke på springcykeln/balanscykeln som finns på Gekås? Tack på förhand!
Är också intresserad av tramptraktorn som de visade i bloggen :) Någon som vet pris på den? Tack tack! :)
Någon som vet om de säljer Nintendo Wii-konsoler? Och vad de i så fall kostar? :)
Jag undrar också över springcyklarna. Finns det flera olika? Storlek? Märke? Tack!!