• amalie79

Gekås vol 14

Är det någon som vet om de har kolsyreapparaten i Chilli-serien där nere? Vet att de har micron och vattenkokaren nämligen...

Smaksättning till dylika apparater?

• amalie79
    Jopja skrev 2011-06-06 18:33:34 följande:

Idag hade de fått in "onepiece", självklart annat märke och MYCKET billigare 179 pix! Perfekt att mysa runt i hemma sena sommarkvällar! Glad
    Att den är ful som stryk gör den bara ännu härligare!
    Nu bara väntar jag på att de ska få in i barnstorlek, hade varit perfekt till lillgrabben!!

Åh jag hörde detta, hoppas de kommer ha dem ett tag men det är väl inte troligt...
  • amalie79
    Bubblan2 skrev 2011-06-23 17:27:31 följande:
    Cykelhjälmar finns på nedre plan, vet dock inte priset.

Det finns 3 (om ja ginte minns helt fel) skobutiker utanför Gekås, kolla där, vissa skor är riktigt billiga.
    Ja, iaf så finns två av dem kvar, och en del skor, bla sandaler, är identiska med Skopunktens och många gånger faktiskt billigare- plus att det även finns märkesskor!
  • amalie79
    Seldonia skrev 2011-08-20 19:31:04 följande:
    Är det någon som vet om de har muffinsträd? (såna där ställningar man placerar muffins på)

Och om det finns leksaker från Drömmarnas trädgård?
    Annars har både Åhlens och Claes Ohlson muffinsträd sedan ett tag tillbaks, på CO kostar det 149!
  • amalie79
    Miah21 skrev 2011-09-02 13:27:17 följande:
    Någon som vet hur On The Peak Parkas är i storlekarna, stora eller små?!
    Normala på gränsen till stora, tycker jag, som fick gott och väl plats i M trots att jag är bred över axlarna och bysten. Men det där varierar, jag har On the peak i allt från m till xl beroende på vad det är
  • amalie79
    Bellisen skrev 2011-11-03 21:00:00 följande:
    Jag förstår det, ska man vara där många timmar så behöver man ju lite mer tid! Vi brukar bara vara där ca 3 timmar så det är därför jag funderar på att åka dit så vi är där ca 15-16 på eftermiddagen! Så att förhoppningsvis en del bussar har åkt men att folk som jobbar på fredagar inte hunnit dit än! :) Men vi får se som sagt, det är ju bara att chansa! :)
    Fredag eftermiddag är bästa dagen som finns att vara där. Det gör jag ofta! Kommer vid tre och stannar till sju-åtta.
  • amalie79

Hej!

Vet någon pris på lättviktstäckjackorna som var i bloggen häromdagen, även täckkjolarna är intressanta.
    Både till barn och dam skulle jag vilja veta?

Någon kanske även vet om det finns mkt spel till Wii U??     

• amalie79
    Bippa skrev 2013-10-10 19:53:08 följande:
    bamse kalender vad är det?

Kollade på den på Ica maxi häromdagen... Det är lite prylar med Bamse och hans vänner men verkar mest vara förbrukningsmaterial så att säga, klistermärken och så... Hade hellre satsat på lego om sånt intresse finns
  • amalie79
    Jossehaugen skrev 2013-10-11 09:53:18 följande:
    Jag köpte en lättviktstäckjacka när jag var på Ullared. Jag betalade 199:- för den,

Okej det låter ju bra. Har kollat i stan och de är ju hutlöst dyra. Vill ha en bara för att liksom, tror jag kommer tröttna på den snart och då vill man ju inte köpa en för en tusenlapp liksom...
  • amalie79

Var där igår, inne vid ca 9 30, ingen kö in, men det blev sedan under dagen.

Väldigt utplockat på vinterjackor pojkar upp till 128, termo fanns bara en färg.

Mkt folk men har helt klart sett värre.

• amalie79
    Dezzie79 skrev 2013-10-21 20:54:29 följande:
    Är det någon som vet om NHL 14 finns till Xbox 360?? Och pris? Skulle bli mycket tacksam för svar

Ja det fanns i lördags iaf för jag kollade. Men den kostar 549 så inte direkt mkt billigare. Cd on hade det förra veckan för 399, kolla om det priset fortfarande gäller istället!
  • amalie79
    PernillaWaxin skrev 2014-02-14 15:43:13 följande:
    Det hade jag inte tänkt på :D Tack för tipset!!!

Min mamma skulle in på

Panduro igår men den fanns helt plötsligt inte kvar?!!
  • amalie79
    Trissan_76 skrev 2014-02-17 20:46:04 följande:
    Panduro ligger INTE vid net on net längre. det ligger precis bredvid Ge-Kås entré

Det har aldrig legat vid net on net. Det låg innan uppför backen vid infarten till parkeringen, samma väg som man kör upp om man kommer med husvagn
Svar på tråden Gekås vol 14