• MiaÅRoger

Gekås vol 14

Du och Jag; jag såg i din blogg att du gillar att sy och det var jättesnygga grejer du gjort. tar du beställningar också? Har du en sån maskin som man kan knappa in ord och de syr automatiskt eller hur får du till text? :)
  • MiaÅRoger

vet nån om det finns solparasoller som passar de flesta vagnar? kanske med nån klämma eller liknande så man kan fästa lätt? pris?

• MiaÅRoger

Klart alla företag gör allt de kan för att tjäna pengar på lättlurade föräldrar! Hundbajspåsar var ju ett bra tips!

Vet nån om det finns skötväskor? Lite snyggare modeller som ser mer ut som handväskor? Har en GR8X nu med utvikbar skötbädd men den passa ju bättre när man hade en pyttebebis.

• MiaÅRoger

Nån som vet nåt om UVdräkterna i bloggen idag, finns det bara med hello kitty till tjejer? Inga helfärgade utan massa reklamtryck?

• MiaÅRoger

nån som vet om de fortfarande har kvar lite fluffiga mjukisbyxor för barn från storlek 68 och uppåt? De fanns i flera färger, iaf gråmelerade och svarta är jag helt säker på. Jag köpte dessa åt min dotter i slutet av november 09 men hon har inte vuxit i dem förrän nu och de va ju superbra! Vill köpa fler men de kanske inte finns. Märket heter Canard Collection och de kostade 49,95

• MiaÅRoger
    Tessou skrev 2010-04-22 16:30:13 följande:
    Har du uv/solskyddsdräkter på Ge-Kås? Nå fina pojkiga i blått/grönt?
    de fanns i bloggen för några dagar sen. de till pojkar va svartgråa med spiderman på. vet int eom det finns mer enfärgade.
  • MiaÅRoger

Nån som vet om gekås har cyklehjälmar för småbarn (1år eller mindre) och vuxna? Pris?

Bara 1 vecka kvar till bussresa nu!!!

• MiaÅRoger

Tack för svar om hjälmar! Ska skriva upp det på listan så jag kommer ihåg att leta. Hur ser det ut på gekås nu egentligen?
    Vad är uppe och vad är nere? Har de uppdaterat det på hemsidan kanske....

• MiaÅRoger

Vad kan ni ge för tips om saker som behövs när en lilla ska börja på dagis? Hon ska inte börja förrän augusti men det kan ju vara bra med framförhållning.

• MiaÅRoger

Nu har jag varit en sväng i ullared, äntligen är behovet tillfredsställt, iaf för ett tag :P

STÅBRÄDA till vagn kostar 199.

Jag blev grymt besviken på tjejkläderna i storlek 74/80. På killsidan fanns det massor av tuffa tshirts med tryck och långärmade tröjor i alla färger. Plus en massa coola andra kläder. På tjejsidan fanns det helfärgade leggings och tshirts med volangkant i ärmarna. URTRÅKIGT!!!! Varför kan det inte finnas lika tuffa kläder fast i tjejfärger? Och inte en enda fin sommarklänning fanns det heller! Bara 1 ENDA klänning vad jag kunde se och den var i "collagetröja-modell" med luva. BLÄ!

• MiaÅRoger
    Vilja81 skrev 2010-05-09 21:51:56 följande:
    Hej hej! Jag har försökt söka i forumet efter priser på några olika leksaker som jag tänkte köpa till dottern i 1årspresent. Jag ville kolla lite om det är någon mening att åka till ullared (har 40mil att köra) för att inhandla dessa. Nu hoppas jag på att någon i denna tråden vet ca priser på: Lära-gå-vagn (Brio el. Mickis) Spis (Brio el. Mickis)  Bobbycar Tackar på förhand!
    Lära gå vagn finns, vet inget pris, men jag vet att jag såg en "vanlig" röd/gul och en rosa med hello kitty i förra veckan.
    Bobbycar finns i blå, röd och rosa vad jag vet och jag tror priset ligger på 299 eller 399.
  • MiaÅRoger

Nån som vet vad kuddarna i dagens blogginlägg kostar? Speciellt de gråa på sista bilden? :)

• MiaÅRoger

nån som vet om det finns påfyllningstuber till soda stream på gekås? alltså bara kolsyran, inte maskinen. ?

• MiaÅRoger

nån som varit på herravdelningen nyligen och sett vad de har för skjortor? Vi söker en skjorta till min blivande man i en ljus aprikos färg.

Svar på tråden Gekås vol 14