• Pikku85

Gekås vol 14

vi har bokat stuga nere i ullared tills vi ska åka, ska bli skönt o kunna sova lite längre och gå in direkt det öppnar istället för att behöva gå upp 4 på morgonen och sitta i bilen 4 timmar, trodde dock inte att det skulle finnas några lediga stugor men det fanns=)

• Pikku85

jag hoppas dom är klara med det mesta stöket när vi åker!

såg dock att dom kommer ha nypremiär öppningen dagen efter vi varit där!!!! vi ska shoppa den 27/6..öppningen 28/6...faaan! dom kommer väl ha samma utbud ialf va?

• Pikku85

weeiii inte långt kvar till vi åker till ullare=)

• Pikku85
    AllYours skrev 2010-06-17 12:29:16 följande:
    Vi ska till Falkenberg till midsommar, nästa helg då med andra ord och tänkte passa på o svänga förbi Gekås på vägen hem på söndagen. Står på hemsidan att de har stängt på lördagen men inget om söndagen, så tar för givet att det är öppet då? Ser att det mest omfattande arbetet i deras omflyttning är nu till helgen, någon som vet när de räknar med att vara klara? Hoppas inte det är kaos när vi ska dit så man inte kan hitta det man söker.
    ska oxå dit den helgen så hoppas på att allt är klart och att man hittar det man ska ha:)
  • Pikku85

någon som vet om det finns nån bröllopsinspirerad affär vid gekås?

• Pikku85
    isabellesmamma skrev 2010-06-19 10:33:25 följande:
    Brukar det inte vara midsommarhelgen som det är väldigt lugnt på Gekås? Tänkte ev åka dit söndagen den 27:e, dagen efter midsommardagen.
    jag hoppas på att det är lungt då för vi ska dit med=)..men den 28 har dom premiär öppningen av nya avdelningarna.. men hoppas att vi har tillgång till grejerna ialf på söndagen
  • Pikku85

var på ullared i söndags! jag och sambon promenerade runt ensamma i 30minuter! gick till babyavdelningen på en gång..såg bara dom som jobbar i affären..så tyst o lungt!

• Pikku85
    lindalake skrev 2010-07-12 22:05:29 följande:
    hmm, blöjhink. kom att tänka på den där blöjhinken man får i babyproffsen/babylands pamperskartong när man väntar barn. Finns det refill till såna på Gekås? annars får jag nog kasta den för de är svindyra! och inte fasen räcker de länge heller (fast det luktade iaf inte bajs i badrummet)
    dom finns:) angelcare..kostar 50 kr st
  • Pikku85
    mama no1 skrev 2010-07-14 17:21:20 följande:
    Aha, nu såg jag. Är det 50kr för en ring eller för alla tre?
    50 kr för en ring
  • Pikku85

åhh vad jag blir sugen att åka till ullared igen!

Svar på tråden Gekås vol 14