• dazazz

Gekås vol 14

2 ska bli 3 är nu 4 skrev 2010-07-27 22:39:33 följande:
    Hemma efter en härlig dag på Gekås!! Nöjd förutom att det va VÄLDIGT urplockat på bla baby avd & babyleksaker... Fanns inte ens amningsinlägg..  :-S
      Kolla in bilder på dagens fynd här!!  linaheltenkelt.blogspot.com/2010/07/en-harlig...
    o, den gula klänningen köpte jag med. blev alldeles kär i den :)
  • dazazz
    Ekorrfamiljen skrev 2010-07-28 15:38:24 följande:
    Är det den som kostar 149:- ?
    ja, det tror jag det var. den är i skönt material också :)

äsch vad sur jag är att plånboken är tom... ska ned nära ullared i helgen men plånboken gapar så jag borde ringa och be dem porta mig :(
  • dazazz
    Rulle skrev 2010-08-31 12:15:39 följande:

Någon som har sett om boken "Pekboken för lite finare barn" finns på Gekås?? Pris?

nu var det några veckor sedan jag var där men då hade de väldigt få småbarnsböcker, det var typ max-böckerna och så några billighetsvarianter (ni vet sådana där krafsböcker eller hur jag nu ska uttrycka det...)
  • dazazz

är det någon som vet om de har view-master på gekås? ni vet de där gamla manickerna som man stoppade skivor i... letar med ljus och lykta efter dem men hittar bara affärer där de kostar 250-300...

• dazazz
    KattenJanson skrev 2010-09-30 15:42:55 följande:
    dazazz - kul om jag kunde hjälpa till. Solig
    Jag har själv en sådan på min julklappshandlarlista
    en härlig gammal retroleksak :D vår pojk går på regelbundna ögonundersökningar och vägrar BESTÄMT att titta i den där kikarmackapären de har. så vi tänkte att en viewmaster kanske kunde vänja honom vid att det kan vara något KUL där inne :)
  • dazazz

Är det någon som vet om GeKås har babygym med Pingu från Rätt Start och i så fall vad det kostar? :)

• dazazz

Är det någon som har regnkläder till barn och vet hur de är prismässigt och kvalitetsmässigt? Tänker på "vanliga" regnställ, typ galon.

Svar på tråden Gekås vol 14