• Angelicaa

Gekås vol 14

vet att det har pratats en del om bobby car här innan, men hittade inget i pristråden. Min fråga är ifall dom enbart har orginalet bobby car eller någon billigare kopia? har vart runt här hemma i helgen och letat men hittar bara Bc för ca 450 :-
    Någon som vet?

• Angelicaa

så dom har ingen kopia på bobby car då som e billigare? hoppas dom har re på dom imorron då så man kan få en för 300 iaf :P

• Angelicaa

Igår fick man rasta plånboken i ullared, undrar redan när d bär av nästa gång;) Kan säga att jag vart glatt överraskad över den stora leksaksavdelningen! hittade så mkt ute leksaker som barnen kan ha i sommar å bobby caren fick följa med hem oxå ;)

Var rätt lite folk där så passa på att åka nu innan barnbidrag, semestrar å lönen hinner komma:)

Fick ju även skymta Boris i rask fart där inne å Morgan som slet med en vagn, hehe

Minuset va nog att jag knappt hittade nåt till min dotter som har stl 104. Massa kjolar å linnen men bara en långarmad lite tjockare tröja. Annars va utbudet helt okej för oss alla, men smaken e ju som baken! =)

Notan slutade på 7000:- å jag hade lätt gått in en vända till :)

Ha en trevlig shoppingrunda ni som ska dit i sommar!

• Angelicaa

Såg i pristråden att det fanns ett kit där man kan göra sin egna barnvagnsskylt, hittar man detta bland just barnvagnar och baby eller är det någon annan stans?

• Angelicaa
    ääni skrev 2010-10-20 16:24:33 följande:
    Hur puckat är det att åka till Ullared på måndag? Jag menar det är ju lönedag (den 25:e) men det är ju måndag

Och detta är lite oplanerat så jag vet ens knappt vad jag ska ha... hehe... hänger med en kompis Vad behöver man? 
    jag är också inne på att åka på måndag. fått för mig att det kanske inte är så mkt folk där ändå (?)
    annars e mitt alternativ nu på fre...

Va tror ni som brukar vara där ofta, nu på fredag eller på måndag 25e???
  • Angelicaa
    Poison82 skrev 2010-10-20 22:36:18 följande:
    Jag var där i måndags. På eftermiddagen dessutom och trodde det skulle vara relativt lugnt och skönt men så tusan heller. Mycket mindre folk på tisdagen
    hmm...ska man vänta till tis då kanske :/ ja vi får väl se.  men d kliar ju så i shoppingnerverna ;)
  • Angelicaa
    Smultronhjärta skrev 2010-10-22 22:00:50 följande:
    FP kostar 399:- och den är klart bättre om du frågar mig!

Idag har det varit en väldigt lugn dag på Gekås för att vara fredag-sånt gillas
    ber till Gekås-gudarna att det e det på måndag med;)
  • Angelicaa
    Angelicaa skrev 2010-10-24 19:44:56 följande:
    Akut!!
    någon som vet om det finns xbox 360-konsoll på gekås å isf pris??
    Får puffa på igen då jag åker imorron bitti, behöver veta ifall jag ska ta me lite extra kosing ;)
    Ingen som vet???
  • Angelicaa
    TvåBusar skrev 2010-10-25 20:22:15 följande:
    Hur var det med folk idag?
     Ska dit på onsdag och hoppas på att det är lagomt (=lite)  med folk. Hoppas någonstans att folk åker på höstlovet istället för på onsdag :)
    Mamma Tes skrev 2010-10-25 20:29:11 följande:
    Jag undrar också hur det har varit idag, funderar på att åka dit imorgon.
    var där idag vid halv 9 på morgonen, det var bara att traska in å det var helt okej med folk där inne med. Sen vid 12-tiden gick vi till dom sista kassorna där personalen bara satt och väntade på att få jobba lite, så det gick fort ut med :) En toppendag med andra ord!! :D
  • Angelicaa
    Ville Mor skrev 2010-10-25 17:53:39 följande:
    Jag är så skadad att jag MÅSTE ha en vagn med "snygga" siffror. Ibland får man leta...
    haha, tur att du inte va där igår morse isf. Alla vagnar som stod utanför tak hade frusit så folk fick knappt i sina mynt, å fick dom det kom dom ändå ingen vart för vagnarna satt fast å likaså myntet ;) så alla stod å köade för vagnar i 2 rader, då var det bara att ta en oavsett nr :P
  • Angelicaa
    Ville Mor skrev 2010-10-26 12:46:31 följande:
    Hua, vilken mardröm Nästan ett värre scenario än att behöva köa in eller ut ur butiken...
    haha, ja jag menar detta
Svar på tråden Gekås vol 14