• Miraklet09

Gekås vol 14

737 dagar skrev 2010-05-17 19:10:19 följande:
    Ja det har du nog iofs rätt i :) Man blir ju lite rädd att den ska försvinna, precis som alla andra bra grejjer. Kanske borde börja spara pengar till den nu och köpa så fort jag kan :) När var det du köpte din? Har fått för mig att vissa saker är ganska konstanta på Gekås.. kanske detta är en av de?
    jag har för mig dottern var närmare 4månader nu är hon ca 9månade snart
    nästan 6månader sedan då alltså

Jag köpte bebis saker och hade hemma när vi planerade barn
    det blir mycket billigare såvis
    Isabelle
  • Miraklet09
    jessin skrev 2010-06-27 17:38:57 följande:

Ska till Ullared för första gången i sommar. Undrar nu hur det är med mat/fika ställen. Kan man äta inne på Ullared eller måste man gå ut för att göra det? Hur ser utbudet ut?
    Finns det skötrum? Amningsrum?

fika ställe finns små hörn typ, man kan sitta, oftast proppfullt med folk men finns nog 4 fikan om ja inte minns fel, en har nog kassa service och där har dem mackor, kakor, läsk och kaffe tror jag
    inne i varuhuset..

skötrum finns vid toaletterna..

amningsrum finns tyvär inte, vad jag vet iaf.... (jag hade ring sjalen med dottern i när hon var mindre och satt vid fiken/bänkarna inne i varuhuset..)
    Isabelle
  • Miraklet09
    Kimberly88 skrev 2010-07-11 21:38:00 följande:
    299 kr för bilen och 199 för släpet har jag för mig, det har frågats en del om just bobby car i tråden innan :)
    e inte det ganska dyrt för att vara gekås ig??
    jag menar att det finns liknande för liknande priser både nätet och andra affärer närmare.
    tycker dem börjat höja priserna
    Isabelle <3
  • Miraklet09
    tomtenisse skrev 2010-09-11 15:20:26 följande:

Bumblebina- Ok! det mesta alltså :)

Någon som har köpt barnvagn där?

jag har köpt våran svarta vagn där, liknar brio vagnarna osv,
    den ser jätte fin ut, enda nackdelen är väll plasthjulen men både vi och tösen har älskat den vagnen
    och gör det fortf =)
    tillomed att hon går me på ligga vänd mot oss under vagn färden, fasst de vart tvärtom innan ett tag =)

kostade ca 2200kr sisst ja kollade
    Isabelle <3
  • Miraklet09

hej tjejer jag har mailat gekås för ett tag sen vrf dem nte har tvilling sulkisar/vagnar
    men dem planerade inte att köpa in detta inom en snar framtid, vilket ja tycker e olyckligt dårå

Isabelle <3
  • Miraklet09
    ewamikaela skrev 2011-09-30 21:47:42 följande:
    Har Gekås barnvagnar och vad kostar de? Modeller?

ja det har dem, det är olika det vanligaste är nog babyboom

Isabelle <3
  • Miraklet09
    ewamikaela skrev 2011-10-01 12:40:22 följande:

Okej. Får googla på det märket då och se om det är något att ha. Är det någon som vet var det ligger i pris ungefär?

vi köpte våran kombi vagn där med liginsats för ca 2.5år sedan för ungefär runt 2000kr lite under, minns inte exakt, plast hjul dock och den är i förådet nu =P
    Isabelle <3
  • Miraklet09
    ewamikaela skrev 2011-10-01 18:03:05 följande:

Okej. Försökte googla men lyckades inte så bra. Får helt enkelt vänta & se...

jag kan leta upp den vi köpte på gekås bloggen se om ja hitta den där
    Isabelle <3
  • Miraklet09
    Ms M skrev 2011-10-21 20:24:41 följande:
    Innan fanns det bilder på dockvagnar som finns i Ullared i deras blogg, men jag kan inte hitta bilderna på¨dom .. Ngn som kan hjälpa mig. Har provat att söka men inget kommer upp..

när jag var där för ca 2 veckor sedan fanns en sån där klassisk trä dockvagn med långt skaft /som brukar finnas på dagis rosa för ca nästan 400kr och sedan en duo vagn rosa det med med någiot möster om ja inte minns fel
    liknande på biltema, fast mörkare färg sen en sulky med tre hjul och en annan sulky med hello kitty

iaf vad ja minns =) tyvär minns ej direkt pris eller bilder =/   
    Isabelle <3
  • Miraklet09
    SweetSugarKiss skrev 2011-12-02 11:44:37 följande:
    Nån som vet vad fleece fodrat regnställ kostar i stl 92 eller 98?

sist jag var där för ca 4månader sedan kostade dem närmare 300kr iaf dme jag tittade på, dem lite billigare kostade 200kr ungefär
    Isabelle <3
  • Miraklet09

är det någon idee att åka dit runt denna tiden av året nu??

tycker inte dem e så super billiga längre :(

ville köpt lite nyare byxor till tösen min och tröjor, hon växer som tusan igen     

Isabelle <3
Svar på tråden Gekås vol 14